وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 10 دى 1393 ساعت 11:07   |   کد مطلب: 11919
موضع گیری شدید مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان نسبت به اظهارات بهروز کارخانه ای
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان نسبت به اظهارات بهروز کارخانه ای مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان پیرامون فتنه سال 88 موضع گیری کرد.

به گزارش نافع، حجت الاسلام سیدصادق حسینی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اینکه ایشان عنوان کرده اند وقایع سال 88، مسائل درون کشوری و بین دو برادر بوده و احساس می‌کنم نیازی به گرفتن سالگرد در 9 دی و تکرار خاطرات نباشد، واقعا جای تأسف است.

وی افزود: مگر می شود از کنار کسانی که آن فجایع اسفناک را برای مملکت به وجود آوردند و به نظام و دستاوردهای آن ضربه عظیمی را وارد کردند به سادگی گذشت.

حسینی اظهار داشت: مگر می شود با کسانی که با احساسات پاک مردم در روز عاشورای حسینی بازی کردند و حیثیت نظام را لکه دار کردند کاری نداشت.

 

در کنج خانه بودن دلیل بر بخشش فتنه گران نیست

 

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان با تأکید بر اینکه در کنج خانه بودن دلیل بر بخشش فتنه گران نیست، تصریح کرد: تا زمانی که این افراد توبه نکنند و تا زمانی که به صراحت از اقدامات خود ابراز پشیمانی نکنند و از خانواده شهدا، مردم و مسئولان عذرخواهی نکنند همدلی و وحدت معنایی نخواهد داشت.

حجت الاسلام سیدصادق حسینی ابراز داشت: آنها با اقدامات سخیف خود هزینه های زیادی را از لحاظ حیثیتی و مالی به بار آوردند که به سادگی قابل بخشش نیست.

وی در ادامه با اشاره به استفاده دولت از برخی از این افراد در منصب های مختلف نظام، تأکید کرد: قطعا اگر این اتفاق بیفتد، مسئولان باید بدانند خیلی زود مردم واکنش قاطعانه نشان خواهند داد.

 

9 دی، روز پریشان حالی خواب های پوچ فتنه گران است

 

این مسئول در ادامه با تجلیل از حضور حماسی مردم همدان در راهپیمایی نهم دی، یادآور شد: مردم همدان یکبار دیگر با بصیرت و آگاهی خود به میدان آمده و نشان دادند که پشتیبان نظام و و رهبری هستند.

حجت الاسلام سیدصادق حسینی ادامه داد: حضور همراه با بصیرت مردم در حماسه نهم دی ماه در حقیقت آرزوهای پوچ و بی اساس و خواب های رنگین فتنه گران را نقش برآب کرد.

وی افزود: یادآوری نهم دی ماه جزء شعائر است و باید هر ساله باشکوه و اقتدار خاصی برگزار شود تا دشمنان بدانند که مردم نسبت به آرمان های نظام پایبند هستند و عده ای فریب خورده و در رأس آن استکبار راه به جایی نخواهند برد.

گفتنی است، چندی پیش بهروز کارخانه ای مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در گفتگو با خبرنگار نافع اظهاراتی را در خصوص فتنه 88 و حماسه نهم دی داشتند که با موضع گیری مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان روبرو شد.

 
انتهای پیام/ع

دیدگاه شما