وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 8 دى 1393 ساعت 12:06   |   کد مطلب: 11875
مسئول بسیج اساتید استان همدان:
9 دی برخاسته از نگرش عاشورایی و تفکر اربعینی است
9 دی برخاسته از نگرش عاشورایی و تفکر اربعینی است
مردم ایران اسلامی یک بار دیگر نشان دادند که به خاطر مبنایی بودن ارزش‌های انقلاب هیچ‌گاه صحنه را ترک نخواهند کرد و با الهام از صحنه عاشورا و شهادت همواره پشتیبان نظام خواهند بود.

به گزارش نافع، مسئول بسیج اساتید استان همدان با بیان این مطلب گفت: 9 دی برخاسته از نگرش عاشورایی و تفکر اربعینی است که مردم با اعتماد به ارتباط انقلاب اسلامی با ارزش‌های دینی حماسه‌آفرینی کردند.

علی طاهری افزود: انقلاب اسلامی ایده‌ای را در جهان مطرح کرد که دارای مبنای الهی بوده و معنویت اساس و پایه قدرتمند آن است.

وی با بیان اینکه تفکر معنویت نظام استکباری را به چالش کشیده است، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی تلاش گسترده‌ای از سوی آمریکا و غرب از پیدایش گروهک‌‎های مختلف معاند نظام تا تحمیل جنگ هشت ساله برای براندازی نظام صورت گرفت.

طاهری تصریح کرد: از آنجایی که انقلاب اسلامی ایران از حیث مبنایی مبتنی بر ایدئولوژی قوی اسلامی و ارزش‌های دینی بود با تکیه بر این ارزش‌ها از همه این مراحل سربلند بیرون آمد که بارزترین آن دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه ارزش‌های دینی از جمله مکتب عاشورا در پیروزی انقلاب اسلامی اثرگذار بود، افزود: وقتی دشمن از همه اینها ناامید بود به فکر فتنه و غبارآلود کردن کشور افتاد و خواست از این فرصت به نفع خود بهره‌برداری کند.

طاهری با تأکید بر اینکه بنیاد انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی بر ارزش‌های دینی مبتنی بر شهادت استوار است، افزود: 9 دی برخاسته از نگرش عاشورایی و تفکر اربعینی است که مردم با اعتماد به ارتباط انقلاب اسلامی با ارزش‌های دینی حماسه‌آفرینی کرده و حضور تأثیرگذار خود را در حمایت از آن اثبات کردند.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما