وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 7 دى 1393 ساعت 13:30   |   کد مطلب: 11855
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در گفتگو با نافع مطرح کرد:
عقده گشایی از پیش تعیین شده عروسک های خیمه شب بازی در فتنه 88
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: عقده گشایی از پیش تعیین شده عروسک های خیمه شب بازی در فتنه 88 رقم خورد.

به گزارش نافع، حجت الاسلام علی دشتکی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه، سال 88 یکی از سال های پرالتهاب نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، اظهار داشت: فتنه 88 در حقیقت یکی از فرصت های از پیش تعیین شده عده ای ساده لوح بود که با همراهی برخی افراد عقده خود را به سر ملت و نظام جمهوری خالی کردند.

وی افزود: آنها با برنامه ای آماده، بحث انتخابات را بهترین فرصت و دست آویز خود قرار داده و جریانی منفی را که خود نیز به آن اعتقادی نداشتند، راه انداختند.

دشتکی ادامه داد:  البته این خصومت ها تنها اختصاص به سال خاصی ندارد بلکه عده ای همواره از اوائل پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت اصول و ارزش های توحیدی سعی در براندازی نظام داشته اند.

وی اضافه کرد: این حرکت به گونه ای بود که از جغرافیای مرزی به سایر کشورها عبور کرده و جبهه استکبار و ایادی نسبت به این موضوع عکس العمل و حساسیت زیادی نشان دادند.

حجت الاسلام علی دشتکی ابراز اشت: بی تدبیری افراد خاص این فرصت را برای جبهه کفر داد و این ها با برنامه ریزی از پیش تعیین شده سعی در دنبال کردن اهداف خود داشتند.

 

قدعلم کردن در مقابل قانون اساسی خیانت است / فتنه گران خائن نظامند

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در ادامه به مرز بین اصلاح طلبان و فتنه گران اشاره و خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان یکی از اعضای خانواده انقلاب هستند و کسانی که قانون اساسی جمهوری اسلامی را قبول دارند داخل خانواده نظام هستند.

حجت الاسلام علی دشتکی یادآور شد: اما کسانی که در مقابل قانون اساسی و در این فتنه قد علم کرد مستقیم یا غیرمسقیم خیانت بزرگی نسبت به نظام کرده است.

 وی به دامن زدن آتش معرکه از سوی فتنه گران اشاره و تأکید کرد: فرقی نمی کند هر کسی در هر جایی در مقابل قانون اساسی ایستادگی کرده و خارج از جبهه انقلاب بایستد خود فتنه گر و حامی فتنه گران است.

دشتکی همچنین با اشاره به رأفت اسلامی از سوی رهبری در برخورد با فتنه گران تصریح کرد: همانگونه که در قرآن، سیره پیامبران و انبیا الهی و حضرات معصومین(ع) بیان شده تا آنجا که در اصل نظام عارضه ای به وجود نیاید همان رویکرد رأفت اسلامی باید لحاظ شود اما در جایی که به اصول و ارزش های اسلام خدشه ای وارد شد دستور پیامبر(ص) و حضرات معصومین(ع) برخورد بوده است.

وی ابراز داشت: بر اساس سیره قرآنی هر جایی که برائت افراد و مردم دیده شود،  رأفت اسلامی باید استمرار داشته باشد، اما چنانچه این افراد اصرار بر لجاجت ها و اشتباهات خود داشته باشند قرآن و سیره پیامبران به هیچکس ادامه رأفت و تداوم آن ها را نمی دهد.

حجت الاسلام علی دشتکی با اشاره به سکوت برخی از خواص در این زمینه بیان داشت: برای آنهایی که قانون اساسی و مقام معظم رهبری را قبول دارند اگر اشتباهاتی داشته باشند اما پی به اشتباه خود برده و عملا اعتراف و اذعان به اشتباهات خود کرده باشند راه بخشش باز است.

این مقام مسئول با انتقاد از ورود فتنه گران بی اقرار عملی در منصب های مختلف اذعان داشت:  اگر فتنه گران اصرار بر عدم پذیرش قانون اساسی داشته باشند، اجازه ورود دادن در نظام خطاست، این افراد باید به شکل عملی به اشتباه خود اعتراف کنند.

 

نمایش خلاقیت های بصیرتی مردم ایران در حماسه 9 دی

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در ادامه حماسه نهم دی را یکی از خلاقیت های بصیرتی مردم ایران با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: در این قائله نقش ولایت فقیه به عنوان ناخدای کشتی انقلاب بسیار مهم بود و ایشان با درایت و بینش منطقی خود توانستند برنامه ریزی دشمن و استکبار را در داخل و خارج از کشور نقش بر آب کنند.

حجت الاسلام دشتکی افزود: در نهم دی ماه بر اساس تدبیرهای رهبری جوشش و خروشی عمومی در مقابله با جبهه استکبار شکل گرفت و مردم به شکل خودجوش حماسه ای  عظیم را خلق کردند.

وی با تأکیر بر اینکه خطرات فتنه 88 از خطرات هشت سال جنگ بدتر بود، اظهار داشت: در فتنه 88 دشمن همه دستاوردهای انقلاب و نظام و به ویژه دفاع مقدس و همه ارزش های نظام را هدف قرار داده بود و مردم نیز با حضور باشکوه خود همه دستاوردهای نظام را حفظ کردند.

دشتکی به حضور حماسی مردم در راهپیمایی نهم دی امسال اشاره کرد و یادآور شد: این حماسه قطعا کمتر از پیروزی انقلاب اسلامی و 22 بهمن نیست و همه در هر گروه و جناح و صنف و لباسی باید در این حماسه عظیم شرکت کنند.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما