وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 7 دى 1393 ساعت 13:03   |   کد مطلب: 11852
چشمان خواص فریب خورده با حماسه 9دی باز شد
فرمانده سپاه تویسرکان با تأکید بر اینکه چشمان خواص فریب خورده با حماسه 9دی باز شد، از برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت 9دی در تویسرکان خبر داد.

به گزارش نافع، سعید سعیدی در گفت و گو با خبرنگار رودآور، به اهانت های فتنه گران و حامیان آنان به ارزش های اسلامی و آرمان های انقلابی در فتنه سال88 اشاره کرد و گفت: مردم با مشاهده اهانت های عوامل خودفروخته و خائنان به ملت، بدون برنامه ریزی خاصی، خودجوش به خیابان ها آمدند و از فتنه گران اعلام برائت و آن راهپیمایی حماسی را خلق کردند.

وی اظهار کرد: راهپیمایی عظیم و بصیرانه ملت در 9 دی، چهره واقعی فتنه گران مدعی را برملا ساخت چرا که آنان جهالانه می گفتند مردم با هم هستند، اما ملت نشان داد راهشان از راه فتنه و فتنه گر جداست و از آشوب طلبان اعلام انزجار کردند.

فرمانده سپاه تویسرکان افزود: حماسه ملت در 9 دی 88 چشمان فریب خورده برخی خواص و ساکتین فتنه را باز کرد، به گونه ای که پس از آن راهپیمایی عظیم آنان بیدار و با ملت هم صدا شدند و به آغوش نظام بازگشتند.

سعیدی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تبیین حماسه 9دی و بازحوانی آن برای اقشار مردم به ویژه جوانان، عنوان کرد: در این راستا برنامه های متعددی در پنجمین سالگرد آن حماسه بی نظیر تاریخی با هدف تبیین، آشکارسازی ابعاد فتنه ۸۸ و لایه های پیدایش و ظهور حماسه نهم دی  و نیز تحلیل و تبیین وجوه حماسی و ملی نهم دی در تویسرکان برگزار می شود.

وی به برگزاری دو همایش با هدف گرامیداشت حماسه عظیم9دی با حضور حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و نیز اسماعیلی از فرماندهان اسبق سپاه در تویسرکان خبر داد و افزود: در این همایش ها به بررسی تحلیلی و توصیفی دست آوردهای داخلی و جهانی حماسه 9 دی  و تشریح نقش رهبری معظم انقلاب اسلامی در بصیرت آفرینی به مردم و مقابله با جریانات فتنه پرداخته می شود.

فرمانده سپاه تویسرکان، فضاسازی سطح شهرستان، برگزاری مسابقه عکس و خاطره نویسی و نمایشگاه عکس با موضوع تصاویر به یادماندی از 9دی 88، نوشتن مطالب با محتوای راه های کسب بصیرت بر روی خودروها  و توزیع برشور بین تاکسی داران را برخی دیگر از برنامه های گرامیداشت 9دی امسال در تویسرکان برشمرد.

سعیدی افزود: بی تردید روشن است که گناه فتنه گران نابخشودنی است و ملت با گذشت پنج سال هنوز آن حوادث فتنه گران را فراموش نکرده اند.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما