وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 7 دى 1393 ساعت 12:33   |   کد مطلب: 11851
رسانه‌ها هر چه بیشتر ابعاد 9 دی را برای مردم مو شکافی کنند
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: رسانه‌ها و مسئولان هر چه بیش‌تر مسائل و ابعاد نه دی را برای مردم مو شکافی کنند و مشخص کنند که فتنه‌گران چگونه تصمیم به اجرای نیت دشمنان در کشور را داشته‌اند.

به گزارش نافع، علی نعمت چهاردولی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها با اشاره به تاریخی بودن نه دی ماه سال 88 در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: در نه دی ماه سال 88 مردم ثابت کردند که پیرو و گوش به فرمان ولی فقیه هستند.

وی افزود: مردم کشور ایران هر زمان که احساس کنند عده ای قرار است پایشان را از خطوط قرمز انقلاب فراتر بگذارند و در صدد پایمال کردن خون شهدا باشند وارد صحنه می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم در پای انقلاب خون‌های زیادی داده اند و برای حفظ و نگهداری از این انقلاب از جان خود هم دریغ نمی‌کنند.

وی گفت: ملت ایران باید همیشه هوشیار باشند که نظامی که با جانفشانی و ایثارگری رزمندگان و خانواده هایشان آبیاری شده همواره ممکن است در معرض آسیب دشمنان باشد.

چهاردولی تاکیدکرد: مردم و مسئولان بیدار باشند و با بصیرت و آگاهی لازم دشمن را ا غیر دشمن شناسایی کنند تا دشمنان نتوانند از این ملت سوء استفادده کرده و اهداف شوم خود را در نظام پیاده کنند.

وی  به مسئولان و رسانه‌ها توصیه کرد که ابعاد نه دی را برای مردم مو شکافی کنند و افزود: رسانه‌ها و مسئولان هر چه بیش‌تر مسائل و ابعاد نه دی را برای مردم مو شکافی کنند و مشخص کنند که فتنه‌گران چگونه تصمیم به اجرای نیت دشمنان در کشور را داشته‌اند.

وی نه دی را یک روز تاریخی و سرآغازی بر دلیری و پایمردی مردم خواند و افزود: فصل خطاب همه مردم و مسئولان برای حکم سران فتنه مقام معظم رهبری است و هر چه ایشان درباره سران فتنه تصمیم بگیرند ما هم گوش می دهیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما