وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 6 دى 1393 ساعت 21:48   |   کد مطلب: 11833
	واقفان و فعالان برتر قرآنی تویسرکان تجلیل شدند
در همایش یاوران وقف از واقفان نیک اندیش و فعالان عرصه قرآنی تویسرکان تجلیل شدند.

به گزارش نافع، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان در همایش یاوران وقف در این شهرستان، از وقف به عنوان یک معاممله پر سود با خدا یاد کرد و با استناد به آموزه های دینی گفت: دنیا به مانند بازاری است، عده ای در آن زیان می بینند و عده ای دیگر با دنبال کردن مسیر حق سود می برند.
وی اظهار کرد: در حقیقت کسی که در راستای وقف، از جان و مال خود می گذرد به خوبی می داند که خداوند متعال بهترین وعده برای این چنین اموری داده است.

امام جمعه تویسرکان، سه نعمت توحید، نبوت و ولایت علوی از افتخار شیعیان دانست و افزود: امروز هر آدم منصفی حتی اگر شیعه هم نباشد در مقابل معارف ناب اسلامی و شیعی سر تعظیم فرو می آورد.

«رضا جباری» مدیر مجمع اساتید، قاریان و حافظان قرآن شهرستان تویسرکان نیز از کسب رتبه های برتر دانش آموزان و فعالان قرآنی تویسرکان در مسابقات استانی و کشور خبرداد.

وی به برگزاری دوره های تربیت مربی و معلم قرآنی و بهره مندی از اساتید مجرب در این دوره های آموزشی اشاره و اظهار کرد: در سطح شهرستان تویسرکان بیش از بیش از 40 هیات قرآنی فعالیت دارد.

مدیر مجمع اساتید، قاریان و حافظان قرآن تویسرکان با بیان اینکه این شهرستان 14 حافظ کل قرآن کریم  دارد ابراز کرد:  بسیاری دیگر نیز حافظ 29 جزأ به پایین هستند.

به گزارش رودآور، در این مراسم،  واقفان نیک اندیش و فعالان برتر حوزه قرآنی با اهداء لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما