وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 6 دى 1393 ساعت 14:04   |   کد مطلب: 11831
گرامیداشت حماسه 9 دی، ماندگاری شعارهای اصیل انقلاب است
حماسه 9 دی را نباید فراموش کرده و تنها به شعار اکتفا کنیم چراکه زنده نگاه داشتن آن به معنای ماندگاری شعارهای اصیل انقلاب است.

به گزارش نافع، امام جمعه موقت همدان با بیان این مطلب گفت: حماسه 9 دی سال 88 یوم‌ا... و  مصداق بیداری و آگاهی ملت ایران است و درمورد سرنوشت سران فتنه، تابع نظر مقام معظم رهبری هستیم.

حجت‌الاسلام محمد جوادی با بیان اینکه فتنه‌ها و آشوب‌های بسیاری در شهرهای بزرگ بعد از انتخابات ریاست جمهوری 88 بر ضد نظام اتفاق افتاد، افزود: تجمع عظیم مردم به یکباره در 9 دی سال 88 فتنه‌ فتنه‌گران را سرکوب کرد.

وی با بیان اینکه مردم ایران همواره به دفاع از اسلام و نظام خود برخاسته‌اند، عنوان کرد: مردم ما بازماندگان شهدایی هستند که برای سرافرازی نظام و خط ولایت از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

حجت‌الاسلام جوادی تصریح کرد: امروز دشمنان به جای جنگ تن به تن، اعتقادات مردم را نشانه گرفته‌اند که البته مردم ما در برابر این فتنه‌‌ها و توطئه‌ها نیز بیدار هستند.

وی با اشاره به اظهارات علی مطهری در رابطه با رفع حصر سران فتنه گفت: اینان باید بدانند قانون در کشور حاکم است و ما نیز باید تابع نظرات رهبر فرزانه انقلاب باشیم.

حجت‌الاسلام جوادی با بیان اینکه باید همواره پیرو راه ولایت بوده و از آن تخطی نکنیم، گفت: باید در کنار هم به رفع مشکلات پرداخته و مسائل کشور را ساماندهی کنیم.

وی تأکید کرد: نباید تنها به فکر منافع خود باشیم زیرا این کار زمینه دخالت دشمنان و مزدوران در امور کشور را مهیا می‌کند.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما