وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 6 دى 1393 ساعت 11:18   |   کد مطلب: 11816
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد:
امامزاده عبدا...(ع)، میعادگاه بیعت دوباره مردم همدان با ولایت فقیه
امامزاده عبدا...(ع)، میعادگاه بیعت دوباره مردم همدان با ولایت فقیه
مراسم بزرگداشت حماسه مردم ایران در دفاع از حریم ولایت، 9 دی با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در امامزاده عبدا...(ع) همدان برگزار می‌شود.

به گزارش نافع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: این مراسم سه شنبه 9 دی ساعت 10 صبح، همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شده و آیت‌ا... دری ‌نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در آن حضور خواهد یافت.

حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان افزود: همچنین از آن‌جا که 9 دی مقارن با ایام شهادت امام عسگری(ع) است؛ مراسم مداحی و سینه‌زنی با حضور مردم ولایت‌مدار همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم با بصیرت همدان سال 88 پیش از اعلام رسمی و هماهنگ کشوری، 7 و 8 دی در امامزاده عبدا...(ع) تجمع کردند، تصریح کرد: امامزاده عبدا...(ع) همدان، میعادگاه بیعت دوباره مردم همدان با ولایت فقیه است.

حجت‌الاسلام فاضلیان با اشاره به دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این همایش بیان کرد: دوشنبه 8 دی نیز پس از نماز مغرب و عشاء، مراسمی در مسجد فاطمیه شهرک شهید بهشتی همدان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: دعوت عمومی از مردم برای شرکت در مراسم بزرگداشت 9 دی از صدا و سیمای استان و میعادگاه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌هایی است که این روزها صورت می‌گیرد.

مظاهری

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما