وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 3 دى 1393 ساعت 11:23   |   کد مطلب: 11749
برگزاری نمایشگاه نقاشی و کنسرت موسیقی به حمایت از کودکان بی‌سرپرست در همدان
کنسرت موسیقی هزاردستان با هدف کمک به کودکان بی‌سرپرست در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش نافع، مسئول آموزشگاه موسیقی هزاردستان همدان با بیان این مطلب گفت: این کنسرت با همکاری مؤسسه خیریه محمد رسول‌ا...(ص) همدان و با هدف کمک به تعدادی از کودکان بی‌سرپرست اجرا خواهد شد.

جواد مرادیان که تابستان امسال کنسرت خیریه دیگری را نیز به نفع کودکان سرطانی اجرا کرده با بیان اینکه در برگزاری این کنسرت بیش از 40 نفر از هنرجویان آموزشگاه هزاردستان حضور دارند، افزود: این کنسرت جمعه 5 دی در یک سانس  از ساعت 18 تا 20 در  سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی، هنری بوعلی سینا واقع در بلوار مفتح اجرا خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه همه درآمد حاصل از برگزاری این کنسرت به نفع کودکان بی‌سرپرست هزینه خواهد شد، ادامه داد: امیدواریم در شهر همدان که به دارالمؤمنین معروف است؛ فرهنگ کمک به همنوع به ویژه کودکان بی‌سرپرست و... بیش از پیش نهادینه شده و فعالیت‌های فرهنگی و هنری نیز بتواند در این مهم نقش کارسازی داشته باشد.

مرادیان اظهار داشت: بهای بلیت در نظر گرفته شده برای این کنسرت 5 هزار تومان است که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه آن به آموزشگاه هزاردستان واقع در خیابان بوعلی، سیزده‌خانه، کوچه لعلی، ساختمان هزاردستان مراجعه کنند.

وی  از برپایی نمایشگاه نقاشی در حاشیه این کنسرت خبر داد و افزود: به همت مؤسسه خیریه محمد رسول‌ا...(ص) و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان، نمایشگاه نقاشی نیز به همین مناسبت از 5 تا 12 دی ماه صبح ها از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهرها از ساعت 16 تا 18 در گالری هنرهای تجسمی مجتمع فرهنگی، هنری بوعلی سینا برپا خواهد شد.

مظاهری

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما