وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 29 آذر 1393 ساعت 09:29   |   کد مطلب: 11678
در مراسم یادواره شهدای محمدیه:
شلمچه امروز تل آویو و اروند نیل است
شلمچه امروز تل آویو و اروند نیل است
یکی از فرماندهان دوران ۸ سال دفاع مقدس گفت: امروزه مأموریت شهدا از مرزها فراتر رفته، به گونه ای که شلمچه امروز تل آویو و اروند هم نیل است.

به گزارش نافع، سردار عبدالفتاح اهوازیان در یادواره شهدای کوی محمدیه اظهار داشت: بیداری اسلامی که اکنون در جهان اسلام پیشروی می کند، نقطه آغاز خود را از دوران دفاع مقدس دارد، دورانی که شهدا با تبعیت از پیامبر اسلام(ص) اخلاق اسلامی را پیشه گرفتند.

وی افزود: شهدا توانستند با اخلاق شایسته خود در دل های سربازان و ارتشیان رژیم بعثی نفوذ کنند و این چنین بیداری را به آنها آموختند و اکنون این بیداری خود را نمایان کرده است.

اهوازیان ادامه داد: ناگفته های بسیاری از رشادت و ایثار رزمندگان وجود دارد و برگزاری این یادواره ها فرصتی برای بیان این مظلومیت ها و ناگفته ها است.

وی اضافه کرد: پیامبر اسلام(ص) با اخلاق و بعثت خود در شوره زار مکه لاله کاشت و شهدا هم مأموریتی به نام بیداری اسلامی را با تبعیت از پیامبر مهربانی ها ادامه دادند.

سردار اهوازیان خاطرنشان کرد: پذیرش قطعنامه در سال ۱۳۶۸ و پایان جنگ عراق و ایران،  آغاز موج دیگر و وسیع تری از بیداری اسلامی شد.

این فرمانده دوران 8 سال دفاع مقدس در ادامه با بیان اینکه ماموریت شهدا از مرزها فراتر رفته، تصریح کرد:  تجمع ۲۰ میلیونی عاشقان اسلام در اربعین حسینی و در منطقه ای که به ظاهر سیاسی نا امن است، نوای لبیک یا حسین را جهانی تر کرد.

سردار اهوازیان اظهار داشت : شلمچه امروز تل اویو است و اروند هم به نیل رسیده است.

گفتنی است، کوی محمدیه شهر همدان در دوران هشت سال دفاع مقدس ۲۷ شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما