وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 27 آذر 1393 ساعت 11:05   |   کد مطلب: 11659
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان خبر داد:
واگذاری 120 واحد مسکونی در هفته وقف به زوج‌های جوان همدان
واگذاری 120 واحد مسکونی در هفته وقف به زوج‌های جوان همدان
همزمان با فرارسیدن هفته وقف، مجتمع 120 واحدی به زوج‌های جوان دارای شرایط تعلق می‌گیرد.

به گزارش نافع، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: مجتمع مسکونی 120 واحدی زوج‌های جوان که از طرف اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان برای کمک به زوج‌های جوان مستاأجر ساخته شده در هفته وقف واگذار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدحسن رضوی اظهار داشت: مجتمع 120 واحدی در زمین موقوفه بهاءالملک و تاج‌ماه در واقع در شهرک مدنی به مساحت 8 هزار و 341 متر مربع ساخته شده است.

وی با بیان اینکه 60 درصد از اعتبارات ساخت مجتمع 120 واحدی زوج‌های جوان همدان از محل دفتر مقام معظم رهبری و باقی آن از محل موقوفه تأمین شده، ادامه داد: این مجتمع 120 واحدی در راستای زمینه‌سازی و ترویج ازدواج آسان تهیه شده است.

حجت‌الاسلام رضوی اعلام کرد: زوج‌های جوان از طرف دستگاه‌هایی چون بنیاد شهید، حوزه علمیه، بنیاد علمی نخبگان، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و ورزش و جوانان و نباید از زمان عقد آن‌ها، بیش از یک سال گذشته باشد.

وی با بیان اینکه واحدهای مجتمع دارای امکاناتی نظیر کابینت، موکت، آبگرمکن و پارکینگ مجزا است، افزود: افراد واجد شرایط می‌توانند به یکی از دستگاه‌های مربوطه مراجعه و پس از دریافت معرفی‌نامه به همراه اصل مدارک به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان مراجعه کنند.

مظاهری

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما