وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 27 آذر 1393 ساعت 11:00   |   کد مطلب: 11658
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد همدان خبر داد:
انتشار 114 مقاله آي‌اس‌آي در دانشگاه آزاد همدان
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی همدان از انتشار 114 مقاله آي‌اس‌آي معتبر از طرف اين دانشگاه خبر داد.

به گزارش نافع، عليرضا اسفندياري‌مقدم در آیین تجلیل از پژوهشگران و محققان دانشگاه آزاد اسلامی همدان به مناسبت هفته پژوهش افزود: از ابتداي سال تاكنون 114 مقاله از طرف استادان و دانشجويان اين دانشگاه منتشر شده كه اين مقدار تا پايان سال گذشته 120 مقاله بوده و پيش‌بيني مي‌شود که ركورد سال پیش شكسته شود.

وی با بيان اينكه 3 مجله علمي در اين دانشگاه منتشر شده، اظهار داشت: تاكنون 11 عنوان كتاب نيز چاپ شده يا در دست چاپ است.

اسفندیاری با بیان اینکه امسال 88 مقاله از اين دانشگاه در همايش‌هاي ملي ارائه شده، اضافه كرد: 20 مقاله نيز در همايش‌هاي بين‌المللي ارائه شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی همدان در دست اقدام بودن 159 طرح پژوهشي، حضور در نمايشگاه بين‌المللي كتاب، به‌‌روز رساني مباحث نرم‌افزاري و اينترنتي، افزايش انجمن‌هاي تخصصي در دانشگاه و برگزاري كارگاه‌هاي مختلف به ويژه در زمينه فرهنگي را از ديگر اقدامات دانشگاه آزاد اسلامي همدان در زمينه پژوهش برشمرد و افزود: امسال بودجه پژوهش دانشگاه واحد همدان و مراكز تابعه به صورت صد درصدی جذب شده است.

اسفندياري‌مقدم تصريح كرد: همچنين منصور اسماعيل‌پور موفق به دريافت نخستين دانشنامه "پسا دكتري" شده‌ است.

در ادامه، عليرضا اسفندياري‌مقدم از دانشكده علوم انساني، سبحان اردكاني از دانشكده علوم پایه، محمد رحماني از دانشكده هنر و معماري، طاهر لطفي از دانشكده علوم پايه، منصور اسماعيل‌پور از دانشكده فني و مهندسي و سيمين حجت‌الاسلامي از دانشكده علوم پزشكي به عنوان پژوهشگران برتر تقدير شدند.

همچنین از علیرضا اسفندیاری‌مقدم از گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی، قاسم ترابی از گروه علوم سیاسی، سیدعلی ملیحی از گروه حسابداری، علی غلامی‌مهرداد از گروه زبان انگلیسی، رضا صادقی شهپر از گروه زبان و ادبیات فارسی، رویا تاج‌بخش از گروه باستان‌شناسی، مهدی مجلسی از گروه تربیت‌بدنی و داود زندی از گروه الهیات به عنوان پژوهشگران نمونه یک ساله گروه‌های آموزشی دانشکده علوم انسانی تجلیل شد.

در دانشکده علوم پایه نیز از سهیل سبحان‌اردکانی از گروه محیط زیست، طاهر لطفی از گروه ریاضی، وحید فیاض از گروه فیزیک و ژئوفیزیک، مهرداد کسایی از گروه زیست شناسی، سعید جامه‌بزرگی از گروه شیمی و سیمین حجت‌الاسلامی از گروه پرستاری تجلیل شد.

در دانشکده فنی و مهندسی نیز منصور اسماعیل‌پور از گروه رایانه، امیررضا گودرزی از گروه عمران، محمدمهدی شیرمحمدی از گروه فناوری اطلاعات و فرزان براتی از گروه مکانیک تجلیل شد.

در دانشکده هنر و معماری نیز محمد رحمانی از گروه شهرسازی، فرهاد کاروان از گروه معماری و حسین اردلانی از گروه نقاشی تجلیل شدند.

همچنین از ناصر فرخ‌رو از گروه آموزشی تربیت‌بدنی، مهدی مهدوی‌خواز گروه آموزشی حسابداری، عباس فرمانی ازگروه شیمی، حسین حسینخانی ازگروه فیزیک، امیر بصیری‌پارسا از گروه مکانیک، امیر رحمانی ازگروه شهرسازی و الهه بنی‌فیجانی از گروه معماری به عنوان پژوهشگران مدعو دانشگاه آزاد اسلامی همدان تجلیل شد.

نرگس زمانی از دانشکده علوم انسانی، سمیه ایزدی از دانشکده علوم پایه، راضیه عباسی از دانشکده فنی و مهندسی و سجاد مؤمنی از دانشکده هنر و معماری نیز به عنوان دانشجویان برگزیده پژوهشی تجلیل شدند.

انتهای پیام/ع