وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 23 آذر 1393 ساعت 11:00   |   کد مطلب: 11567
رئيس جهاد دانشگاهي استان همدان در گفتگو با نافع:
همدان، فردا میزبان اختتاميه همایش شعر و عکس عاشورایی است
همدان، فردا میزبان اختتاميه همایش شعر و عکس عاشورایی است
رئيس جهاد دانشگاهي استان همدان از برگزاری مراسم اختتاميه همایش دانشجویی شعر و عکس عاشورایی در این استان خبر داد.

به گزارش نافع، اکبر اسدی در گفتگو با خبرنگار ما هدف از برگزاری این همایش را گسترش فرهنگ عاشورایی در سطح مراکز آموزش عالی استان همدان بیان کرد و افزود: سعی بر این است که احساس لطيف و ذوق ادبی و هنری دانشجویان با مفاهیم عاشورایی در هم آمیخته و در قالب شعر و عکس و قطعه ادبی پیاده شود.

وی با تأکید بر اینکه این همایش در دو بخش اصلی و آزاد برگزار شده است، اظهار داشت: این همایش در دو بخش اصلی شامل شعر، عکس و قطعه ادبی و بخش آزاد شامل مقاله، دل نوشته، نماهنگ، خوشنویسی و فیلم مستند برگزار شد.

اسدی یادآور شد: نزديك به هزار اثر با مضامين عاشورايي در بخش هاي مختلف به دبيرخانه اين همايش ارسال شد كه پس از انجام مراحل داوري و جمع بندي نهايي، نفرات برگزيده و آثار قابل تقدير انتخاب شدند.

رئيس جهاد دانشگاهي استان همدان ادامه داد: در مراسم اختتاميه این همایش  که 24 آذرماه در جهاد دانشگاهی همدان برگزار می شود از 24 نفر از منتخبان و آثار برگزيده با اهداء لوح تقدير، تنديس همايش و جوايز نفيس قدردانی خواهد شد.

اکبر اسدی ابراز داشت: برای حضور در مراسم اختتامیه این همایش از "جليل صفربيگي" از شعراي مطرح كشور دعوت شده است.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه عکس همزمان با اربعين حسيني خبر داد و خاطرنشان کرد: نمايشگاهي از 40 عكس برتر اين همايش به مدت يك هفته در محل جهاددانشگاهي استان همدان برپا خواهد شد.

گفتگو از فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ع
تصاویر تکمیلی: 
همدان، فردا میزبان اختتاميه همایش شعر و عکس عاشورایی است

دیدگاه شما