وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 16 آذر 1393 ساعت 12:29   |   کد مطلب: 11443
 تربیت غیرمستقیم موجب هدایت زندانیان می‌شود
مردم را با غیر زبان خود دعوت به حق کنید چرا که تربیت غیرمستقیم، اثرات فراوانی داشته و موجب هدایت انسان‌ها می‌شود.

به گزارش نافع، امام جمعه موقت همدان با بیان این مطلب در جمع مسئولان فرهنگی زندان‌های سراسر کشور گفت: وقتی پیامبر اسلام با چهره منبسط و روی گشاده برای نجات مردم از آلودگی‌ها تلاش می‌کردند؛ پس بر همه پیروان آن حضرت واجب است که از فرمایشات و رفتار آن حضرت الگو بگیرند.

حجت‌الاسلام محمد جوادی، هدایت یک انسان را با ارزش‌ترین کار یک مسئول فرهنگی برشمرد و افزود: خداوند در قلب های شکسته جای دارد و افرادی نیز که در زندان ها به سر می برند؛ جزء همین افراد محسوب می‌شوند.

وی بیان کرد: خداوند متعال خطاب به حضرت موسی (ع) فرموده‌اند: "اگر من بنده بودم خدمتگزار بندگانم می‌بودم"؛ از این‌رو خوشا به سعادت مسئولان فرهنگی در زندان‌ها که فرصت مغتنمی برای خدمت به خلق خدا دارند.

رئیس مرکز آموزش و پژوهش منطقه 2 سازمان زندان‌ها در همدان نیز با اشاره به مشکلات و سختی‌ کار فرهنگی در زندان‌ها گفت: کار فرهنگی در جمع افرادی که از جامعه به هر نحوی رانده شده‌اند از سخت‌ترین کارها و هدف از برگزاری این دوره، آموزش کار فرهنگی به روش علمی است.

محمد پورسینا افزود: مدیریت فرهنگی در زندان‌ با سایر ادارات تفاوت‌هایی دارد که تبیین این تمایزات و تخصصی کردن کار فرهنگی در زندان‌ها از اولویت‌های آموزشی متولیان فرهنگی به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است؛ دوره آموزشی مسئولان فرهنگی زندان‌های سراسر کشور با عنوان «شناخت ابزارهای جدید ارتباطی امور فرهنگی و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت فرهنگی» به مدت 4 روز در مرکز آموزش و پژوهش منطقه 2 سازمان زندان‌های کشور در همدان برگزار شد.

سمیه مظاهری

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما