وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 15 آذر 1393 ساعت 09:38   |   کد مطلب: 11412
همایش لبیک یا رسول‌ا...(ص) و یاوران وقف در همدان برگزار می‌شود
مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری همایش "لبیک یا رسول‌ا...(ص)" و "یاوران وقف" در استان خبر داد.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام حاجی رضا زین‌العابدینی با اشاره به در پیش بودن هفته وقف افزود: هفته وقف، بهترین فرصت برای بیان نعمت‌ها و دستاوردهای وقف برای جامعه و مردم است تا بتوان این سنت حسنه نبوی را احیا کرد.

وی اظهار داشت: برنامه‌های بزرگداشت هفته وقف از شنبه 29 آذر تا جمعه 5 دی ماه با هدف رفع مهجوریت از این سنت حسنه برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام زین‌العابدینی بیان کرد: عرصه وقف، میدان مقدسی است که مردم خداجو با ورود به این میدان با خدا، معامله کرده و اموال خود را در راه خدمت به مردم عرضه می‌کنند.

وی با اشاره به عنوان روزهای هفته وقف نیز گفت: نخستین روز هفته، شنبه 29 آذر است که به نام "عمل امینانه به نیات واقفین و رفع نیازهای بشری" نامگذاری شده است.

حجت‌الاسلام زین‌العابدینی اضافه کرد: "وقف، سنت نبوی، سیره ائمه اطهار(ع)" عنوان روز دوم، "وقف، علم و فناوری و نقش حوزه و دانشگاه و روز سه‌شنبه" عنوان روز سوم، "وقف، مودت اهل بیت(ع) با تکریم امامزادگان" عنوان روز چهارم، "وقف، جهاد اقتصادی، ارتقاء بهره‌وری موقوفات" عنوان روز پنجم و "وقف، بانوان واقف و توسعه مشارکت‌های اجتماعی" عنوان روز ششم هفته وقف است.

وی ادامه داد: آخرین روز هفته نیز به نام "وقف، نهاد ممتاز دینی، نشر فرهنگ قرآنی" نامگذاری شده است.

حجت‌الاسلام زین‌العابدینی با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی در این هفته برای استان همدان و آشنایی بیشتر مردم با سنت نبوی وقف تدارک دیده شده، افزود: برگزاری همایش وقف و رسانه، یکی از برنامه‌های ویژه‌ای است که با حضور اصحاب رسانه و میهمانان ویژه از کشور در استان همدان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: همایش لبیک یا رسول‌ا...(ص) و یاوران وقف از دیگر برنامه‌های مهمی است که در همدان برگزار می‌شود.

سمیه مظاهری

انتهای پیام/ع

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما