وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 13 آذر 1393 ساعت 09:09   |   کد مطلب: 11376
جشنواره دوبیتی و رباعی‌سرایان رضوی در همدان برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره دوبیتی و رباعی‌سرایان رضوی در همدان خبر داد.

به گزارش نافع، فاضل عبادی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: این جشنواره از سری برنامه‌های سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که شهریور ماه سال آینده، همزمان با دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت امام رضا(ع) و کریمه اهل‌بیت(ع) برگزار خواهد شد.

وی، هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش فرهنگ منور رضوی دانست و گفت: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا(ع)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در این زمینه، کمک به انتشار گسترده این آثار و معرفی سیره و شخصیت امام رضا(ع) عنوان کرد.

عبادی اظهار داشت: فراخوان این جشنواره انجام شده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در 5 محور احادیث رضوی، سیره پاک و زندگی امام رضا(ع)، مناقب، صفات و فضائل امام رضا(ع)، کرامات و فضیلت‌های امام رضا(ع) و جلوه‌های فرهنگی رضوی اعم از علم، شفاعت، حلم، مهربانی، شفا و ... به دبیرخانه ارسال کنند.

وی اعلام کرد: شرکت شاعران همه گروه‌های سنی در این جشنواره آزاد بوده و قالب‌های شعری باید منحصر به رباعی یا دوبیتی باشد.

عبادی بیان کرد: هر شاعر باید حداقل 10 و حداکثر 20 شعر را تا 5 مرداد 94 به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ارسال کند.

وی اظهار داشت: همچنین شرکت‌کنندگان می‌تونند با استفاده از نشانی اینترنتیershad_hamedan@yahoo.com  آثار خود را ارسال کنند.

گفتگو از سمیه مظاهری

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما