وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 08:47   |   کد مطلب: 11343
پاس باز هم نیمه مربیان را باخت
بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان در دقیقه آخر وقت اضافه دوم، پیروزی را از دست دادند.

به گزارش نافع به نقل از همدان ورزش، تیم فوتبال پاس، در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک، دیروز در خانه، میزبان تیم راهیان کرمانشاه بود.

در این دیدار که از ساعت 14:15 با داوری رضا عادل آغاز شد دو تیم بازی تماشایی را به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های گلزنی فراوانی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند.

بازیکنان تیم پاس بازی خوب و تماشاگرپسندی را ارائه کردند و اکبر بختیاری بازیکن پاس موفق شد در دقیقه 34 نیمه اول گل برتری پاس را وارد دروازه راهیان کرمانشاه کند.

نیمه اول این دیدار با چهار دقیقه وقت اضافه و با برتری پاس در این نیمه به پایان رسید.

نیمه دوم با بازی بهتر و دیدنی دو تیم آغاز شد در حالی که تیم پاس برای حفظ برتری و پیروزی در این دیدار تلاش می‌کرد، بازیکنان تیم راهیان کرمانشاه نیز تلاش می‌کردند تا دروازه تیم پاس را باز کنند و چندین موقعیت مسلم گلزنی را نیز ایجاد کردند.

این بازی تا پایان نیمه دوم با برتری تیم پاس پیگیری شد، داور چهارم زمان چهار دقیقه وقت اضافه را برای نیمه دوم اعلام کرد و بازیکنان راهیان کرمانشاه در وقت اضافه، تمام توان خود را به کار گرفتند تا بازی را با تساوی به پایان برسانند.

با تلاش فراوان بازیکنان تیم راهیان کرمانشاه و ارائه بازی تهاجمی در دقایق پایانی سرانجام در دقیقه 93 با گل امین پورعلی تیم راهیان موفق شد، بازی را به تساوی بکشاند.

تیم پاس در حالی که برنده این بازی بود در دقیقه پایانی بازی برده را با تساوی به پایان رساند که این نتیجه برای هواداران این تیم رضایت بخش نبود.

لازم به ذکر است در این دیدار داور 9 کارت زرد به بازیکنان دو تیم نشان داد که سهم بازیکنان پاس پنج کارت و راهیان کرمانشاه چهار کارت بود.

با این تساوی دو تیم به کسب یک امتیاز از این بازی رضایت دادند که با این نتیجه تیم پاس 12 امتیازی شد و تیم راهیان کرمانشاه نیز با 9 امتیاز بازی را در خانه میزبان پایان داد.

گفتنی است تیم پاس در این بازی پنج موقعیت گل داشت و بازیکنان پاس توانستند تنها یک گل را به ثمر برسانند.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما