وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 6 آذر 1393 ساعت 14:02   |   کد مطلب: 11237
حواشی خواندنی از همایش شکوه مقاومت در تویسرکان
از بسیجی بودن کودک دو ماهه تا حضور اولین بسیجیان تویسرکانی
از بسیجی بودن کودک دو ماهه تا حضور اولین بسیجیان تویسرکانی
به مناسبت پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستعضفین همایش "شکوه مقاومت و پایداری" با حضور تمامی اقشار بسیجی با شکوه تمام در تویسرکان برگزار شد.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، در پنجم آذر و به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره)،  همایش بزرگ " شکوه مقاومت" در سالن ورزشی الغدیر تویسرکان برگزار شد.

 همه آمده بودند از هر قشری، تفاوتی نداشت، من، تو و یا اویی در کار نبود، همه، ما بودند، آمده بودند تا اعلام کنند که بسیجی اند و پیرو ولایت و با آرمان های شهدا و امام شهدا میثاقی دوباره ببندند، میاثقی از جنس خلوص یک بسیجی.

ولایتمداری شاخصه اصلی یک بسیجی

فرشته رمضانی از بسیجیان نمونه ای است که روز برگزاری همایش مورد تجلیل قرار گرفت، وی در گفت و گو با خبرنگار رودآور با تأکید بر اینکه ولایتمداری شاخصه اصلی یک بسیجی حقیقی است، می گوید: حرکت در خط ولایت، ولایت پذیری، گوش به فرمان  ولایت بودن و سنجیدن اعمال، کردار و رفتار خود با معیار ولایت از نشانه های بسیجی مخلص است.

وی می افزاید: بصیرت، آگاه و به روز بودن و شناخت حق و حقیقت از دیگر ویژگی های یک بسیجی است.

تفکر بسیجی تفکر آزادگان است

آقای سلگی یکی از فرهنگیان بسیجی نیز اظهار کرد: بسیجی بودن، یعنی آزادگی، غیرت، مردانگی، شجاعت و ایثار.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که فرمودند: بسیجی یعنی علی (ع) که تمام وجودش را وقف اسلامی کرده بود، ادامه داد: ما نیز سعی می کنیم با حرکت در خط ولایت، خود را به حقیقت علوی نزدیک کنیم تا از این دریای رحمت الهی بهره ای نصیبمان شود.

من یک بسیجی اصیل هستم

حاج حسین میرزایی از رزمندگان دفاع مقدس و پدر یک آزاده نیز با بیان اینکه من یک بسیجی اصیل هستم، گفت: من در جریان پیروزی انقلاب اسلامی حضور داشتم و بعد از فرمان امام مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین از اولین کسانی بودم که عضو بسیج شدم و سابقه ای دیرینه داشته و به بسیجی بودنم افتخار می کنم.

کودک دو ماهه، کوچکترین بسیجی تویسرکان

ریحانه قیاسوند کودکی دو ماهه است، که با مادر، برادر و مادربزرگ خود در این همایش حضور داشتند.

مادر ریحانه می گوید: احساس بسیجی بودن احساس شیرینی است و دوست دارم فرزندم نیز از همین طفولیت با بسیج آشنا شود، به همین دلیل ریحانه و امیررضای خود را به این همایش آوردم تا با فرهنگ بسیجی از دوران خردسالی آشنا شوند چرا که باور دارم بسیج در راستای اسلام، عدالت، ولایت و حقانیت حرکت می کند.

بسیجی خستگی ناپذیر است

آقای کزازی از دانشجویان نمونه بسیجی است که مورد تقدیر قرار گرفت او نیز اظهار کرد: عدم وابستگی به جناح یا گروه خاص از مهمترین و بارزترین ویژگی بسیجیان است.

وی می افزاید: من خستگی ناپذیری، عالمانه کار کردن، آگاهانه قدم برداشتن، عشق در انجام امور و اخلاص در عمل را از ویژگی های بارزی یک بسیجی می دانم و تمام تلاشم بر این است تا با این ویژگی ها خود را وفق دهم.

بسیجیان پیشگامان عرصه خدمت به مردم

خانم خسنوند نیز گفت: بسیجی کسی است که در تمام عرصه های خدمت به مردم به ویژه محرومین جامعه حضور دارد و به قول تویسرکانی ها خیرش به مردم می رسد و در انجام امور خیر پیش قدم است.

انتهای پیام/ر.ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما