وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 16:15   |   کد مطلب: 11219
همزمان با ششمین روز از هفته بسیج اجتماع 25 هزار نفری بسیجیان گردان های امام علی (ع) ، امام حسین(ع)، الزهرا (س)، عاشورا ، بیت المقدس و دیگر اقشار بسیج در مراکز شهرستان های همدان برگزار شد.

به گزارش نافع، برنامه اجتماع بسیجان همزمان با سالروز تاسیس بسیج مستضعفین در پنجم آذر و فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب در سال 58 برای آزادی قدس شریف گردهمایی بسیجیان با شعار 'بسیج مستضعفین در را بیت المقدس' برگزار شد.

در این گردهماییه بسیجیان و گردان های نظامی با انجام حرکات نظامی از جمله راپل، برداشتن اجسام سنگین ، شکستن اجسام سخت و حرکات رزمی به صورت تیمی و انفرادی قدرت، صلابت و توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

اجتماع عظیم گردان های سپاه در مرکز شهرستان همدان با حضور شش هزار بسیجی در سالن انقلاب شهر همدان برگزار شد و بسیجیان با در دست داشتن پرچم های سبز 'یاابا صالح المهدی (عج)' ،' یا حسین مظلوم' و بستن سربندهایی در این آیین حضور یافتند.

اهدای پرچم توسط یکی از خانواده شهدا به بسیجیان جوان نسل سوم از دیگر برنامه های این گردهمایی بود که در شهر همدان پدر شهید 'مطفی احمدی روشن' شهید هسته ای بعد از قرائت میثاق نامه پرچم سبز منقش به نام مبارک مهدی موعود (عج) را به فرمانده یکی از پایگاه بسیج تقدیم کرد.

با وجود برگزاری این اجتماع در سالن شش هزار نفری انقلاب به علت تکمیل شدن ظرفیت این مکان ورزشی شمار زیادی از بسیجیان به صورت ایستاده برنامه را دنبال می کردند.

برخی از بسیجیان نیز با لباس های منقش به تمثال شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی در این برنامه حضور یافته همچنین حضور ورزشکاران با لباس های رزمی در این برنامه پر رنگ بود.

برگزاری این آیین در شهرستان بهار با رژه حماسی گردان های امام علی (ع) ، امام حسین(ع)، الزهرا (س)، عاشورا ، بیت المقدس و دیگر اقشار بسیج این شهرستان همراه بود.

به منظور هفته بسیج ویزیت رایگان بیماران در مراکز درمانی وابسته به سپاه استان همدن در حال انجام است.

انتهای پیام/ر.ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما