وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 16:26   |   کد مطلب: 11220
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با ذکر مواضع امام راحل (ره) در رابطه با آمریکا اظهار کرد: با بررسی و مطالعه تاریخ بیش از شش دهه جنایات مذبوحانه دولتمردان آمریکا می توان به وضوح فرمایشات امام راحل را درک کرد.

به گزارش نافع، سردار 'غلامعلی ابوحمزه در گردهمایی بزرگ بسیجیان همدان بیان کرد: با این وجود هماهنگونه که رهبری فرزانه انقلاب اسلامی نیز فرمودند، آمریکا قابل اعتماد نیست.

وی اضافه کرد: نظریه پردازان آمریکا معتقدند که دولتمردان این کشور به تعهدات خود پایبند نبوده و حتی اگر قطعنامه ای نوشته شود آن را اجرایی نخواهند کرد.

وی  گفت:گفت: سپاه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت می کند.

ابوحمزه خاطرنشان کرد: آمریکا همان کشوری است که با تقویت ساواک اقدام به ترور و به شهادت رساندن چهره های همچون نواب صفوی کرد.

فرمانده سپاه همدان افزود: در برهه ای از تاریخ ایران ودر دوران حکومت طاغوت، 60 هزار مستشار آمریکاهی راهی این کشور شد و بر پست های کلیدی در عرصه سیاسی، اقتصادی و نظامی تسلط و نفوذ یافتند و اقدام به چپاول سرمایه های ارزشمند ایران اسلامی کردند.

وی بیان کرد: دولتمردان آمریکا با همه توان رژیم صهیونیستی را حمایت کرده و در برابر اسلام و حقانیت این دین ایستادند و پس از پیروزی انقلاب نیز اقدام به حمایت از جریانات ملحد و معاند برای براندازی نظام کردند.

فرمانده سپاه همدان راه اندازی و تحمیل هشت سال جنگ نظامی، تلاش برای نفوذ عوامل خودفروخته در بدنه نظام برای یک کودتا در سالهای 78 و 88 را از دیگر دسیسه های آمریکا ذکر کرد.

وی با بیان اینکه مردم در 9 دی پاسخ محکمی به مستکبران دادند، افزود: حماسه 9 دی منجر به بیداری اسلامی شد که مخالفان بیداری اسلامی اقدام به انحراف مسیر این انقلاب ها و در ادامه راه اندازی گروهک های تروریستی از جمله داعش کردند.

وی گفت: بسیجیان و پاسداران و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در این همایش پیامی راسخ برای دشمنان نظام اسلامی دارند با این مضمون که چنانچه دشمن قصد مقابله با دین و ارزش های انقلاب را داشته باشد ما در مقابل تمامی آنها می ایستیم.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما