وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 6 آذر 1393 ساعت 12:50   |   کد مطلب: 11232
در آینده شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) گفت: یکی از پیام‌های تجمع بسیجیان در سراسر کشور و ملایر این است که اسرائیل یک غده سرطانی بوده و به یاری خدا و رهبریِ مقام معظم رهبری در آینده شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.

به گزارش نافع به نقل از ملایری‌ها، حجت الاسلام و المسلمین رضوی راد در مراسم تجمع بسیجیان عاشورایی ملایر در سالن الغدیر این شهر اظهار کرد: امروز  بسیج  و تفکر بسیجی دیگر مختص ایران نیست و سرتاسر دنیا را فرا گرفته است.

وی گفت: شکل گیری تفکر بسیجی در لبنان، سوریه، عراق و فلسطین و دیگر کشورها باعث این امر شده که مردم این کشورها در مقابل زورگویان بایستند و  دشمنان را از خاک خود بیرون کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان عنوان کرد: این تفکر بسیجی در فلسطین بود که باعث این شد که مردم غزه در جنگ‌های 20 روزه و 50 روزه در مقابل اسرائیل باستند و اسرائیل را وادار کنند که خواسته های آنان را بپذیرد.

وی تاکید کرد: تفکر بسیجی در لبنان باعث پیروزی مردم لبنان در جنگ 33 روزه ای که رژیم غاصب صهیونیسم در برابر آنان به راه انداخته بود، گردید.

رضوی راد بیان کرد: یکی از پیام‌های مهم تجمع بسیجیان این است که بسیج امروزه سراسر ایران را فرا گرفته است و بسیجیان تا آخرین قطره خون خود از انقلاب اسلامی و رهبری دفاع می کنند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از پیام‌های این تجمع این است که اسرائیل یک غده سرطانی بوده و به یاری خدا و رهبری مقام معظم رهبری در آینده شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان افزود: به برکت روحیه بسیجی قدس آزاد و اسرائیل نابود خواهد شد و پرچم اسلام در فراز قدس برافراشته می شود.

وی پاسداری از خون شهدا و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری از دیگر پیام‌های اجتماع بسیجیان دانست و عنوان کرد:شما بسیجیان امروز با این تجمع نشان دادید که از راه شهیدان و پیروی خواهید کرد و از ارزش‌های انقلاب هرگز کوتاه نخواهید آمد.

رضوی راد به مذاکره ایران و غرب اشاره کرد و افزود: دولت‌های غرب بدانند که اگر وارد مذاکره شده ایم کوتاه آمدن از ارزش‌ها و خواسته های مردم نیست بلکه این امر رهبری می باشد.

وی گفت: یقینا تیم مذاکره کننده یک ذره از اصول انقلاب و اصول شهیدان کوتاه نمی آیند و  حفظ ارزش‌های انقلاب از اولویت‌های کاری آنان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان تاکید کرد: امروز روح بسیجی، روح تدین و روح عشق در بین بسیجیان سرتاسر کشور موج می زند.

انتهای پیام/ر.ح

 

دیدگاه شما