وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 21:04   |   کد مطلب: 11162
 افتتاح همزمان 108 پروژه به مناسبت هفته بسیج در استان همدان+ تصاویر
108 پروژه فرهنگی، ورزشی به مناسبت هفته بسیج در همدان افتتاح شد.

به گزارش نافع،  علی قره باغی در حاشیه افتتاح این پروژه ها در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالحسین (علیه السلام) استان همدان؛ با تبریک فرارسیدن هفته بسیج؛ اظهارداشت: هفته بسیج یادآور شکوه حماسه و بصیرت دلیرمردان عرصه ایثار و شهادت است.

وی گفت: شعار هفته بسیاج امسال، "بسیج عزم ملی و مدیریت جهادی است" است که برنامه‌های معاونت مهندسی سپاه استان نیز بر این اساس تنظیم شده است.

معاون مهندسی سپاه استان همدان تصریح کرد: امروز و همزمان با دومین روز از هفته بسیج از طریق ویدئو کنفرانس 108 پروژه عمرانی سپاه به صورت رسمی افتتاح گردید.

قره باغی با برخی از اهداف این پروژه ها اشاره و خاطرنشان کرد: افزايش فضاي ورزشي مسقف استان به متراژ 15000مترمربع، جذب منابع ملي بيشتر براي توسعه استان همدان، جذب حداكثري جوانان به شجره طيبه بسيج و كمك به افزايش بهداشت رواني و امنيت جامعه و كمك به طبقه محروم و كمتر برخوردار جامعه با توجه به رايگان بودن امكان بهره برداري از سالن هاي ورزشي از مهتمرین این اهداف است.

وی همچنین نوع کاربری این پروژه ها را 26 سوله ورزشی صالحین؛ 6 سالن ورزشی 9 دی و 79 پایگاه مقاومت عنوان کرد.

لازم به ذکر است این مراسم در سالن شهدای استانداری همدان و با حضور استاندار؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان؛ فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید.

 

  

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما