وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 13:31   |   کد مطلب: 11023
اجرای ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج در قهاوند
صبح امروز در نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان قهاوند با اصحاب رسانه که در محل سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شده بود، برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان تشریح شد.

به گزارش نافع به نقل از جهادپرس، سرگردپاسدار علی رجبی افزود:۵۰ عنوان برنامه در طول هفته در این منطقه برگزار میگردد که از جمله آن ها می توان به  حضور حلقات صالحین و بسیجیان در نماز جمعه، سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهداگردهمایی بسیجیان در پنج آذر،اشاره کرد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه قهاوند، برگزاری یادواره شهدای  روستاهای تابعه ، نشست های روشنگری و بصیرت با موضوع های مختلف و تجلیل از بسیجیان نمونه اعطای وام اقتصاد مقاومتی به ارزش ۴۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال ، وام اشتغال به ارزش ۳۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال و وام قرض الحسنه به مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال  و کل وام های اعطایی به مبلغ ۱۰۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال می باشد از دیگر برنامه های هفته بسیج در این شهرستان اعلام کرد.

همچنین رجبی از افتتاح سوله صالحین و ساختمان ۳ پایگاه مقاومت اشاره کرد و افزود: کلیه ساخت ساز های این مرکز در هفته بسیج ۹۳ به مرحله بهره برداری خواهد رسید . 

این مسئول همچنین از اجرای مسابقات ورزشی در طول هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، گلزار شهدا غبارروبی و با خانواده شهدا دیدار خواهد شد.

وی افزود: بسیج فرهنگی است که تمام مترقی ها و ارزشهای اسلامی اعم از ایثار، شهادت طلبی، عبودیت وبندگی و مبارزه با ظلم و استبدادستیزی در آن موج می زند.

 رجبی با بیان اینکه تفکر بسیجی با اوصاف اعجاب ‌آورش چیزى نیست جز برنامه بى‌نظیر توحید وعدالتخواهى، خاطرنشان کرد: بسیج در کوتاه‌ ترین مدت منشاء چنان تحولات شگرفى در میان رهروان شد که حتى گاهى راه باور را بر همرهان دشوار مى‌کرد و رنگ و بوى افسانه به خود مى‌گرفت، اما عاقبت دشمنان هم دریافتند که تفکر بسیجى آن‌ گونه که امام راحل پایه ‌گذارى کرد، کیمیایى است که حتى افسانه‌ ها را در وادى واقعیت به مبارزه مى‌طلبد.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما