وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 27 آبان 1393 ساعت 14:58   |   کد مطلب: 10990
رسانه، تأثیرگذارترین ابزار در افکار عمومی است
مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت:خبرنگاران می توانند از ظرفیت رسانه برای جهت دهی به افکار مردم استفاده کرده و از طرفی امید را در دلها زنده کرده یا موجب یاس و ناامیدی مخاطبان شوند.

به گزارش نافع، حجت الاسلام محمد رضوی راد در نخستین همایش بسیج و رسانه گفت: رسانه یکی از موثر ترین ابزارهایی است که می تواند در افکار عمومی جامعه تاثیر مثبت و منفی بگذارد.

وی تاکید کرد: خبرنگاران می توانند از ظرفیت رسانه برای جهت دهی به افکار مردم استفاده کرده و از طرفی امید را در دلها زنده کرده یا موجب یاس و ناامیدی مخاطبان شوند.

حجت الاسلام 'محمد رضوی راد' اظهار کرد: رسانه و فعالان در این عرصه می توانند با استفاده از این ظرفیت در رشد و تعالی کشور گام های مثبت و ارزنده ای بردارند.

وی گفت: رسانه های فعال در ایران اسلامی افکار انقلابی، دینی و مذهبی و روحیه نشاط و خود باوری را از قبل از پیروزی انقلاب تاکنون به بدنه جامعه تزریق کرده اند.

مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: خبرنگاران با اطلاع رسانی صادقانه تاثیرات مطلوبی در دفاع مقدس داشتند.

وی گفت: با توجه به ظرفیت مناسب رسانه ها از این مجموعه انتظار می رود در راستای تقویت تفکر بسیجی و روحیه جهادی تلاش کنند.

حجت الاسلام رضوی راد افزود: هدف از برگزاری همایش بسیج و رسانه تقویت تعامل بین این دو مجموعه با هدف بصیرت افزایی است.
مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه همدان اظهار کرد: رسانه ها نسبت به ترویج و نشر بصیرت همت گمارند تا در زمان بروز هر گونه فتنه ای مردم از فضای غبار آلود خارج شده و به موقع اقدام کنند.

سه کارگروه 'بسیج، رسانه و مطالبات فرهنگی رهبری فرزانه انقلاب'، 'بسیج، رسانه و اقتصاد مقاومتی' و 'بسیج، رسانه و مقابله با شبکه های مسموم ماهواره ای' برای برگزاری این همایش تشکل شده که دبیران این کارگروه ها به بیان گزارش عملکرد و نقش رسانه در تحقق اهداف این مجموعه ها پرداختند.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما