وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 27 آبان 1393 ساعت 14:26   |   کد مطلب: 10989
برنامه های هفته بسیج در کبودراهنگ تشریح شد
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، محمود بداغی فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در نشست خبری با اصحاب رسانه در شهرستان کبودراهنگ ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: فرهنگ بسیجی برگرفته از اندیشه های سیاسی و عقیدتی امام راحل است که به عنوان یک الگوی بی بدیل در دنیا مطرح شده است.
وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت: بسیج به عنوان یکی از نعمت های بزرگ عرشی خداوند است که در راه تحقق تشکیل بسیج و حکومت جهانی اسلام حرکت می کند.
بداغی به سخنان اخیر یکی از مراجع معظم تقلید درباره بسیج اشاره کرد و گفت: جوانان متعهد به اسلام ناب بسیجیانی هستند که از یاران حضرت ولی عصر(عج) خواهند بود.
وی با اشاره به جملاتی کوتاه از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در مورد بسیج گفت: این سخنان نشان می دهد که بسیج نعمت الهی است و در روز قیامت از آن سوال می شود و ما امیدواریم در مورد این نعمت الهی مورد مواخذه حق تعالی قرار نگیریم.
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ نقش بسیج را در تمامی عرصه ها اعم از دوران طلایی دفاع مقدس و دوران سازندگی کشور تا کنون برجسته عنوان نمود و گفت: بسیجیان از زمان شکل گیری تا کنون به عنوان طلایه داران مقابله با استحاله فرهنگی و جنگ نرم دشمنان انقلاب و اسلام بوده اند.
محمود بداغی در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کبودراهنگ پرداخت و گفت: در هفته بسیج ۱۶۰ عنوان برنامه در شهرستان کبودراهنگ اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه سپاه ناحیه کبودراهنگ برنامه‌هایی برای قبل و در طول هفته بسیج پیش‌‌بینی کرده است، گفت: بخشی از این برنامه ها جهت استقبال از هفته بسیج است که نشست خبری، فضاسازی و تبلیغات محیطی در معابر عمومی و اعزام کاروان های راهیان نور از جمله این برنامه هاست.
فرمانده ناحیه مقاومت کبودراهنگ همایش مشترک ائمه جمعه، جماعت و فرماندهان پایگاه های مقاومت را یکی از برنامه های در پیش رو عنوان کرد و گفت: با حضور هیئت رئیسه مجمع بسیج شهرستان با امام جمعه شهرستان دیدار خواهیم داشت.
وی برگزاری دعای ندبه، کوهپیمایی بسیجیان، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، میقات صالحین و شرکت سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه را از جمله برنامه های اولین روز هفته بسیج در کبودراهنگ اعلام کرد.
این مقام نظامی برنامه های روز شنبه اول آذرماه را شامل برگزاری مجمع بسیج شهرستان، رژه موتور سواران و ادوات نظامی عنوان کرد و گفت: در این روز بسیجیان اقتدار و صلابت خود را به نمایش می گذارند.
وی افتتاح پروژه های بسیج را از برنامه های روز یکشنبه اعلام کرد و گفت: در این روز چند پایگاه مقاومت، سوله های صالحین و حوزه مقاومت بسیج روستای قهورد در بخش گل تپه افتتاح خواهد شد.
بداغی معرفی کارآفرینان بسیج، همایش عاشقان ولایت و اجرای میدان تیر توسط روئسای ادارات و کارمندان بسیج شهرستان را از برنامه های روز دوشنبه در هفته بسیج اعلام کرد و گفت: در روز سه شنبه ۴ آذر ماه نشست سیاسی کارکنان، فرماندهان و بسیجیان و همچنین گردهمایی «خانواده محور و تربیت پایدار» که توسط بسیج جامعه زنان شهرستان انجام می شود، از برنامه های این روز است.
این مقام مسئول از اجتماع بزرگ بسیجیان در روز چهارشنبه پنجم آذرماه با عنوان «شکوه مقاومت» در کبودراهنگ خبر داد و گفت: این برنامه یکی از برنامه های محوری هفته بسیج است که بسیجیان شهرستان کبودراهنگ در این روز حضور خود را به نمایش می گذارند.
وی سرکشی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا را از برنامه های روز پنج شنبه به عنوان آخرین روز هفته بسیج اعلام کرد.
انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما