وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 22 آبان 1393 ساعت 10:17   |   کد مطلب: 10878
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در همدان:
32 هزار روستای کشور زیر پوشش طرح هادی روستایی
32 هزار روستای کشور زیر پوشش طرح هادی روستایی
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: 32 هزار روستای کشور با جمعیتی افزون بر 19 میلیون نفر زیر پوشش طرح هادی روستایی قرار گرفته اند.

به گزارش نافع، محمدرضا شاملو در نشست با اصحاب رسانه استان همدان اظهار داشت: برنامه این مجموعه این است که تا پایان برنامه پنجم توسعه تمامی روستاهای بالای 20 خانوار زیر پوشش طرح هادی قرار بگیرند.

وی افزود: سه هزار و 500 روستا تا پایان سال جاری زیر پوشش طرح هادی روستایی قرار می گیرند که امید است بقیه روستاها نیز تا پایان سال آینده زیر پوشش این طرح قرار گیرند.

شاملو به روستاهای هدف گردشگری اشاره و خاطرنشان کرد: 150 روستای مستعد باید تا پایان برنامه پنجم توسعه بهسازی محیطی شوند که تاکنون 40 درصد از این میزان انجام شده است.

وی همچنین از سنددار شدن دو میلیون و 750 هزار واحد مسکونی روستایی کشور در راستای اجرای احکام برنامه توسعه خبر داد و یادآور شد: به منظور کاهش هزینه برای ساکنان روستا، بنیاد مسکن اقداماتی همچون تشکیل پرونده و نقشه برداری را عهده دار بوده و کار صدور سند توسط اداره ثبت اسناد انجام می شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به اینکه سند دار شدن املاک روستایی مزایایی شامل کاهش مشکلات و اختلافات ملکی و افزایش نقش آفرینی آنها در چرخه اقتصادی و حقوقی کشور را به دنبال دارد، ابراز داشت: هدف گذاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صدور 200 هزار سند برای مسکن های روستایی کشور تا پایان سال جاری است.

فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما