وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 18:32   |   کد مطلب: 10868
خودکفایی 387 خانواده تحت پوشش کمیته امداد تویسرکان
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: پیش بینی می‌کنیم در سال جاری نیز 387 خانوار با خود اتکایی از چرخه حمایتی امداد خارج شوند.

به گزارش نافع، رودآور علی نامدار قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان و  سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان در مراسم تجلیل از  بانکهای عامل در پرداخت وام های اشتغال و خودکفائی، اظهار کرد: هدف اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندی خانواده‌های نیازمند و همچنین خودکفایی و خود اتکایی خانواده ها است و در رسیدن به اهداف خود در جامعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد از بدو تاسیس خدمت رسانی به محرومان و قشر ضعیف بوده و در مجموع برنامه های خود را در جهت توسعه مشارکت های مردمی و توانمند سازی خانواده های تحت حمایت  در ابعاد مختلف فرهنگی، مسکن و مقاوم سازی و همچنین بیمه تامین اجتماعی که مهمترین آنها اشتغال زایی می باشد سوق داده است.

علی نامدار  با تشکر از بانکهای عامل ارائه دهنده تسهیلات به مددجویان معرفی شده  توسط کمیته امداد، گفت: امید است در سال جاری این تعاملات و همکاری ها را تداوم ببخشیم.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان افزود: در حال حاضر تعداد سه هزار و 850 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هستند و نیز به تعداد سه هزارو 850 خانوار که تحت حمایت مستقیم امداد نبوده که با معرفی امام جمعه ، فرماندار ، دفتر نماینده  و دیگر مراجع از خدمات موردی این نهاد استفاده می کنند.

نامدار عنوان کرد:  اعتبارات کمک به نیازمندان در کمیته امداد امام خمینی (ره)  در چهار فصل اعتبارات دولتی، کمک‌های رهبری، درآمدهای حاصل از فعالیت اقتصادی مجتمع‌های اقتصادی و کمک‌های مردم شامل (صدقات، نذورات، ایتام و صدقه) تامین می شود.

وی ابراز کرد: در سال 1392 تعداد 437 نفر از محل خود اتکایی و اشتغال که برای آنان ایجاد شده است از پوشش حمایتی کمیته امداد خارج شده‌اند و پیش بینی می‌کنیم در سال جاری نیز 387 خانوار با خود اتکایی  از چرخه حمایتی  امداد خارج شوند

در این مراسم به رسم یادبود هدایایی به رؤسای بانک های عامل اهداء شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما