وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 15 آبان 1393 ساعت 11:05   |   کد مطلب: 10669
پیشرفت 90 درصدی پروژه ساماندهی ورودی نهاوند از سمت جاده کرمانشاه
شهردار نهاوند از پیشرفت 90 درصدی پروژه ساماندهی ورودی نهاوند از سمت جاده کرمانشاه خبرداد.

به گزارش نافع، شاهین فرجی فر در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: پروژه ساماندهی مسیر نهاوند از سمت کرمانشاه که از شهریور ماه امسال آغاز شده است در حال حاضر با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.
وی افزود: این طرح به طول 12 هزارمتر مربع در حال اجرا می باشد که با اتمام این پروژه، ورودی نهاوند برای تردد وسائط نقلیه و رانندگان امن تر خواهد شد.
شهردار نهاوند گفت: ساماندهی این مسیر که از جمله پروژه های منحصر به فرد شهرداری محسوب می شود، تا کنون زیر سازی آن به اتمام رسیده که بزودی آسفالت آن نیز با مساعد شدن هوا اجرا خواهد شد.
وی اضافه کرد: سایر پروژه های درون شهری نهاوند که به منظور ارائه خدمات شایسته به مردم درحال اجراست را تا پایان فصل کاری به اتمام خواهیم رساند تا با انجام و اتمام به موقع این پروژه ها اعتماد راسخ مردم را نسبت به خدمات شهرداری تقویت کنیم.
فرجی فر در بخش دیگری از سخنانش گفت: ايام عزاداری ماه محرم روزهاي پركاری برای زحمتكشان نيروهای خدمات شهری شهرداري نهاوند بود كه با برنامه ريزي هاي صورت گرفته، اين نيروها در اين ايام شلوغ در خيابان هاي شهر به صورت آماده باش به نظافت شهر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان پرداختند.
وی اظهار داشت: به دنبال بارش پاییزی در روز تاسوعا و عاشوراي حسينی نیروهای خدمات شهری اين شهرداری با آمادگی کامل به استقبال برکات آسمانی رفتند و برای رفع هرگونه آبگرفتگی در سطح معابر شهر حضور داشتند.
شهردار نهاوند افزود: خوشبختانه هیچ گونه گزارش و شکایتی از سوی شهروندان در مورد آبگرفتگی و یا مشکل خاصی دریافت نشد و امیدواريم امسال با بارش های منظم و فراوان سال آبی پرباری را پیش رو داشته باشیم و اطمینان خاطر می دهم کارکنان حوزه خدمات شهری با آمادگی کامل در خدمت کلیه شهروندان می باشند.
وی در پایان گفت: از شهروندان خواهش می کنم در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی در معابر سطح شهر، محل دقیق آبگرفتگی را به حوزه خدمات شهری شهرداری اطلاع دهند و از قرار دادن زباله ها و نخاله های ساختمانی در جوی ها و کانال های دفع آب های سطحی خودداری فرمایند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما