وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 11:13   |   کد مطلب: 10432
بسیجیان همدان در روز عاشورا از مستکبران برائت می‌جویند/ ماهیت مشترک اسلام معاویه و اسلام آمریکایی
تقارن حماسه حسینی با حماسه مردم ایران در 13 آبان، اتفاق بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش نافع، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: ماهیت مشترک هر دو واقعه، مبارزه با ظالمان و استکبارستیزی است و هر دو انقلاب در برابر کفر، جنایت، بی‌عدالتی و استکبار ایستادند.

سردار غلامعلی ابوحمزه با بیان انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام حسینی است، اظهار داشت: مهمترین هدف حضرت اباعبدا...الحسین(ع) از قیام اثرگذار خود، تشکیل حکومت اسلامی، برچیدن بساط ظلم و رسوا کردن چهره دشمنان اسلام بود و نظام جمهوری اسلامی ایران نیز به فرماندهی حضرت امام خمینی(ره) بر مبنای مقابله با مستکبران و ظالمان که تبلور و تجلی آن، آمریکا و اسرائیل است، شکل گرفت.

وی با تأکید بر گرامیداشت 13 آبان در کنار عزاداری برای سید و سالار شهیدان خاطرنشان کرد: امسال شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" از طرف قشرهای مختلف بسیج به ویژه بسیج دانشجویی، اساتید و دانش‌آموزی در روز عاشورا سر داده خواهد شد.

 

یزید و یزیدیان امروز نیز وجود دارند

ابوحمزه با بیان اینکه یزید و یزیدیان امروز نیز وجود دارند، تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر باید بصیرت داشته باشیم و بصیرت شامل هدف‌شناسی، راه‌شناسی و دشمن‌شناسی می‌شود.

وی ادامه داد: دیروز بنی‌امیه و یزیدیان در برابر حق ایستادند و امروز "اسلام آمریکایی" با محوریت آمریکا، صهیونیسم و دولت‌های مرتجع در برابر اسلام اهل بیت(ع) قد علم کرده است.

ابوحمزه خاطر بیان کرد: وظیفه ما ایستادگی در برابر دشمنان اسلام است چراکه هدف تغییر نکرده و تنها زمان و مکان تفاوت پیدا کرده است.

گفتگو از سمیه مظاهری

دیدگاه شما