وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 7 شهريور 1393 ساعت 09:49   |   کد مطلب: 9210
راهپیمایی گردان‌های بیت‌المقدس بسیجیان درهمدان برگزارمی شود
جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: به شکرانه پیروزی مردم غزه راهپیمایی رزمی، گردان های بیت المقدس بسیجیان امروزجمعه 7 شهریور همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار می شود.

به گزارش نافع،  کاظم مظاهری در گفتگو با خبرنگارپایگاه اطلاع رسانی سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان گفت: در این راهپیمایی که با هدف نمایش قدرت، توان رزمی، صلابت و آمادگی گردان های بیت المقدس در دفاع از مردم ستمدیده و مظلوم غزه به اجرا گذاشته خواهد شد، بسیجیان گردان های بیت المقدس با سازماندهی و لباس های فرم همزمان با سراسر کشور در دفاع از مردم ستمدیده و مظلوم غزه و در محکومیت رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی روز جمعه به سمت میعادگاه نماز جمعه  همدان راهپیمایی خواهند کرد.

وی گفت: گردان های بیت المقدس و بسیجیان همدان با شرکت در این راهپیمایی، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام می کنند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: همه مردم آزاده جهان خصوصا مسلمانان باید برای حمایت و دفاع از مردم مظلوم غزه به پا خیزند.

وی گفت: این مراسم از ساعت 12 با اجتماع بسیجان و اعضای گردان های بیت المقدس در میدان امام خمینی (ره) آغاز و سپس با طی مسیرهای خیابان شریعتی، چهارراه شریعتی، میدان شریعتی و خیابان پاسداران در حسینه امام خمینی (ره) با شرکت بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه به پایان خواهد رسید.

دیدگاه شما