وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 ساعت 09:41   |   کد مطلب: 10380
اعزام دو هزار مبلغ به مناطق مختلف استان همدان در ایام محرم
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از اعزام دو هزار مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی استان در ایام محرم الحرام خبر داد.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام علی دشتکی با بیان اینکه مبلغان مذهبی رشته‌های دشمنان اسلام را پنبه می‌کنند، گفت: در جنگ فرهنگی دارای این ظرفیت قدرتمند هستیم.

وی افزود: علت مقاومت استکبار در برابر ایران این است که  مبلغین مذهبی در یک فرصت فرهنگی همه تبلیغات آن‌ها را خنثی می‌ کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه یکی از سرمایه‌های عظیم فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی شبکه مبلغین است، اظهار داشت: مبلغان منسجم، مسئله محور حرکت می‌کنند و اهتمام به امور مسلمانان در این شبکه تبلیغی مورد تاکید است.

حجت‌الاسلام علی دشتکی ابراز داشت: مطالعه و شناخت نیازهای زمان  یکی از احتیاحات امروز جامعه اسلامی است و برای هر یک از معضلات با شناخت آن راهکار باید ارائه داد.

وی با اشاره به اینکه ابهام زدایی یکی از وظایف اصلی مبلغان است، افزود: محور تبلیغات دشمنان اسلام باید شناسایی شود، تمرکز دشمن بر روی بحث ولایت مداری است و ولایت مداری اصلی‌ترین نقطه هدف گذاری شده آنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان ادامه داد: نباید بگوییم این موضوعات را بارها خوانده و شنیده ایم بلکه باید با تکرار بر آن‌ها تاکید کرد، مبلغین به شناخت مخاطبان خود بپردازند.

حجت‌الاسلام دشتکی با اشاره به اینکه تببین فرهنگ جهاد وشهادت یکی از ضروریات جامعه است، اظهار داشت: لزوم ظلم ستیزی برای مردم باید تبیین شود، نظام جمهوری اسلامی به دنبال کرامت بشری است، باید با برخی بدعت برخورد شود.

وی اذعان داشت: محوریت نماز و لزوم امر به معروف ونهی از منکر از اولویت‌های تبلیغی مبلغین باید قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه یکی از راهبردهای دشمن شایعه سازی در برخی مسائل بدیهی و ترویج  فرهنگی غربی است، بیان داشت: دین گریزی یکی از محورهای جنگ نرم دشمنان اسلام است.

انتهای پیام/ف-د

دیدگاه شما