وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 13:10   |   کد مطلب: 10339
توسط صندوق خیریه حضرت امیرالمومنین (ع) صورت گرفت:
تأمین کمک هزینه جهیزیه مددجویانی تویسرکانی
تأمین کمک هزینه جهیزیه مددجویانی تویسرکانی
37 دستگاه ماشین لباسشوئی توسط صندوق خیریه حضرت امیرالمومنین (ع) به دختران ایتام در شرف ازدواج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان اهدا شد.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، علی نامدار قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان اظهار کرد: صندوق خیریه حضرت امیر المومنین (ع)  تعداد ۳۷ دستگاه ماشین لباسشوئی جهت جهیزیه ۳۷ نفر از دختران یتیم  تحت حمایت این نهاد که در شرف ازدواج میباشند تهیه نموده است که ارزش ریالی این کمکها مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه، تعداد ۵۸۹ نفر یتیم  تحت حمایت این نهاد هستند، افزود:  کل تعداد این ایتام را صندوق  خیریه حضرت امیرالمومنین (ع) تحت حمایت های مادی و معنوی خود قرار داده و ماهیانه مبلغ بیش از یکصد میلیون ریال بصورت نقدی به حساب آنان  واریز می شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان ابراز کرد:علاوه بر کمکهای مادی و معنوی صندوق خیریه حضرت امیر المومنین(ع) تعداد ۲ هزارو ۷۹۳ نفر حامی طرح اکرام  در طول سال با کمکهای خود ایتام نیازمند را تحت حمایت قرار داده و در ۶ ماهه اول سال جاری  مبلغی بیش از سه میلیارد ریال وجه نقد  به حساب ایتام واریز می شود.

نامدار سرشت پاک انسانها را ودیعه الهی دانست و عنوان کرد: این سرشت انسان را بر آن داشته تانسبت به مشکلات همنوع خود بی تفاوت نبوده و مصائب و مشکلات او خود را شریک و در رفع نیازها از هیچ گونه کوششی دریغ نکند.

وی افزود: افق نگاه قرآن تنها تأمین زندگی امروز یتیم نیست بلکه  باید کاری نمود تا آینده یتیم نیز در سایه معاضدت تأمین شود که باید خاطر نشان نمود که خداوند اول یتیم نواز هستی است او خود یتیمی را کفالت نموده و تا اوج پیامبری رسانده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بیان اینکه ما در این راه به دامان پر فیض بهترین و زیباترین و خالصانه‌ترین الگو و نمونه محبت و مهرورزی به یتیمان، یعنی مولای متقیان حضرت امام علی (ع) و تمسک به آیات مطهر قرآن در محضر با عظمت پروردگار چشم انتظار توفیق خدمت در این راه پر خیر و برکت هستیم.

دیدگاه شما