وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 12:30   |   کد مطلب: 10338
همدان در تئاتر سوره ماه درخشید
اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئا‌تر سوره ماه درحالی در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد که نمایش «گلزخم» از حوزه هنری استان همدان در سه بخش جشنواره رتبه‌هایی را از آن خود کرد.

به گزارش نافع، در این مراسم که با حضور جمعی از پیشكسوتان تئا‌تر كشور، هنرمندان گروه‌های نمایشی و مخاطبان برگزار شد، نمایش «گلزخم» به کارگردانی فروزان حسین‌نژاد و تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان همدان در بخش تجربه‌های جوان بیست و سومین جشنواره تئاتر سوره ماه در بخش‌های بازیگری زن، موسیقی و نویسندگی جوایزی را از آن خود کرد.

بخش تجربه‌های جوان بیست و سومین جشنواره تئا‌تر سوره ماه، در بخش بازیگری زن رتبه بر‌تر به فروزان حسینی برای نمایش «گلزخم» اختصاص داده شد و با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ000/000/15 ریال جایزه نقدی از وی قدردانی شد. در بخش موسیقی نیز با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی 000/000/8 ریالی از سمیه حیدری برای انتخاب كاربردی صحیح موسیقی در نمایش «گلزخم» تقدیر شد.

در بخش نویسندگی نیز از سید صادق فاضلی برای نویسندگی نمایش «گلزخم» از استان همدان با اهدای لوح تقدیر و مبلغ 000/000/10 ریال جایزه نقدی قدردانی شد.

 شایان ذکر است، «گلزخم»، داستان واگویه‌های مادری با فرزند شهیدش، کاری از هنرمندان ملایری است که به‌عنوان نماینده استان همدان در بیست‌و‌سومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه شرکت داشت.

دیدگاه شما