وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 24 مهر 1393 ساعت 07:03   |   کد مطلب: 10175
نابینایان و ناشنوایان ملایر در انتظار کمک خیرین
مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: با توجه به مشکلاتی که دانش آموزان نابینا و ناشنوا برای تهیه وسایل مورد نیاز خود و رفت و آمد دارند، خیرین می توانند کمک بسزایی در این حوزه داشته باشند.

 حجت اله چهاردولی همزمان با روز عصای سفید در حاشیه بازدید از دانش آموزان ناشنوا، نابینا، کم شنوا و کم بینای مرکز رشد با تقدیر از کسانی که با فداکاری در این مدارس زحمت می کشند اظهار کرد: روز عصای سفید برای احترام به این عزیزان نامگذاری شده است که یادمان نرود خداوند چه نعمت‎هایی به ما عطا کرده است که بهتر قدر آنها را بدانیم و خوب به اطرافمان نگاه کنیم که چه وظیفه ای در مقابل کسانی که به نوعی معلول هستند، داریم.

وی افزود: آموزش دادن در اینگونه محیط‎ها عشق ویژه ای می طلبد که شما همکاران خوب از این عشق و کوشش سرشار هستید و امید داریم  زحمات شما در آینده این دانش آموزان را که به نوعی معلولیت دارند در جامعه برای حل مشکلات خودشان آماده کند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر ابراز کرد: نخستین کلاس استثنائی استان در سال‎های ۵۶ یا ۵۷ توسط لطف اله کاشانی از همکاران فرهنگی که هم اکنون بازنشسته می باشند به صورت ضمیمه در یکی از مدارس شهرستان ملایر برای دانش آموزان استثنائی راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱ دانش آموز نابینا، کم بینا، ناشنوا و کم شنوا در مرکز رشد مشغول یه تحصیل هستند و در مجموع در شهرستان ۴۷ دانش آموز دختر و پسر از این مشکل رنج می برند که همکاران ما به صورت تلفیقی با حضور در مدارس به این دانش آموزان کمک می کنند.

چهاردولی بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که این دانش آموزان برای تهیه وسایل مورد نیاز خود و مشکلات رفت و آمد دارند خیرین می توانند کمک بسزایی در این حوزه داشته باشند و امیدواریم با اطلاع رسانی مناسب بتوانیم کمک‎های خیرین مخصوصا خیرین سلامت را به سوی این حوزه هدایت کنیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما