وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 18 مهر 1393 ساعت 08:24   |   کد مطلب: 10055
 ایران به برکت وجود رهیر معظم انقلاب جزیره ثبات و امنیت است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود رهبر معظم انقلاب جزیره ثبات و امنیت است و این مرهون رهبری مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای است.

به گزارش نافع،  آیت الله غیاث الدین طه محمدی در همایش خادمان ولایت در حسینیه امام خمینی (ره) اظهار کرد: تمام بدبختی های بشر امروز به دلیل نداشتن رهبر است و امروز هفت میلیارد جمعیت دنیا از این مساله غافل مانده اند و رنج های بسیاری را متحمل می شوند.

وی گفت: غدیر روز استمرار رسالت به امر خداوند و به دست پیامبر اسلام است و روزی است که امیر مومنان علی(ع) به عنوان علم دار فضیلت ها، ارزش ها و نمونه انسانی متعالی معرفی شد و باید به او اقتدا کرد.

وی افزود: غدیر یکی از مهمترین عوامل وحدت امت اسلامی است و همه اقوام و مذاهب و فرق و امت اسلامی با الگو گرفتن از آن امام همام بایستی منادی وحدت باشند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه دین اسلام برای هیچ یک از موضوعات به اندازه امامت و ولایت دستور ندارد گفت: موضوع غدیر، امامت و ولایت حقه امیرالمومنین علی (ع) و ائمه معصومین است و باید امروز در راستای تبیین این اهداف همچون برگزاری عزاداری ها در عاشورا تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امروز در همه کشور ها از جمله بحرین، عراق، سوریه، افعانستان، لیبی و دیگر کشور ها آتش جنگ و آشوب بر پا است تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود رهبر معظم انقلاب جزیره ثبات و امنیت است و این مرهون رهبری مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما