وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 10:17   |   کد مطلب: 10006
رييس پليس پيشگيري انتظامي استان همدان هدف آمران به معروف و ناهيان از منکر را هدايت به سمت خوبي‌‌ها و کمالات دانست.

به گزارش نافع کلاس آموزش همگاني با حضور رييس پليس پيشگيري انتظامي استان همدان در دبيرستان دخترانه پروين اعتصامي شهرستان همدان برگزار شد.

سرهنگ عنايت ا... آزادي در اين جلسه با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در باره سبک زندگي بيان داشت: سبک زندگي در حقيقت زندگي اسلامي و عمل به دستورات ديني است.

وي در ادامه با اشاره به هجمه فرهنگي دشمنان نظام و جنگ نرم آنان بر عليه نهاد مقدس خانواده و جوانان گفت: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال تغيير سبک زندگي اسلامي به غربي هستندماهواره و شبکه هاي ماهواره اي و سايت ها روي يک مساله پافشاري مي کنند و آن هم تغيير سبک زندگي اسلامي به غربي است که بايد با هوشياري و بصيرت نقشه آنان را نقش بر آب کنيم.

اين مقام انتظامي با تاکيد بر آثار مثبت امر به معروف و نهي از منكر و نقش آن در برقراري امنيت و آرامش جامعه افزود: مخاطبان بايد درک کنند که هدف آمران، هدايت آنها به سمت خوبي‌‌ها و کمالات است و همچنين اين اعتمادسازي نيازمند اخلاق و رفتار نيکو است.

سرهنگ عنايت ا... آزادي بيان داشت: نهادينه شدن امر به معروف در جامعه سبب ايجاد فضايي مي‌شود که موجب هدايت جامعه به سمت و سوي پيشرفت‌ها خواهد بود.

رييس پليس پيشگيري انتظامي استان همدان در خاتمه سخناني در رابطه با ارتباط و تعامل با پليس از طريق سامانه 110 و 197 ، مباحث پيشگيري از سرقت، عفاف و حجاب، مبارزه با مواد مخدر ، فرهنگ ترافيك و همچنين عملكرد پليس در پيشگيري از جرائم و برقراري امنيت ارائه کرد. 

دیدگاه شما