وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394 ساعت 08:33   |   کد مطلب: 14938
 ایجاد یک شعبه ویژه برخورد با افراد روزه خوار در دادگستری همدان
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان همدان از ایجاد یک شعبه ویژه برخورد با افراد روزه خوار در دادگستری همدان خبر داد و افزود: این شعبه با افراد روزه خوار در ماه رمضان برخورد می کند خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ منصور ملکی روز دوشنبه در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان همدان افزود: این افراد روزه خوار به دلیل بی حرمتی به ماه مبارک رمضان بازداشت و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی از ایجاد یک شعبه ویژه برخورد با افراد روزه خوار در دادگستری همدان خبر داد و افزود: این شعبه با افراد روزه خوار در ماه رمضان برخورد می کند.

وی اضافه کرد: همچنین در سال جاری با همکاری پلیس راهور با افرادی که در داخل خودرود اقدام به روزه خواری می کنند برخورد می شود و خودرو آنها توقیف می شود.

طرح برخورد با روزه خواری در ملاء عام از ابتدای ماه رمضان آغاز شده است.

700 گروه تذکر لسانی و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در این استان فعالیت دارند و تعداد 420 شورای امر به معروف و نهی از منکر در نواحی 19 گانه آموزش و پرورش فعال است. 

همچنین در حال حاضر 127 شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی این استان تشکیل شده است که 75 درصد از آنان فعال هستند و در دو بخش هسته معتمدین و گروه تذکر لسانی فعالیت می کنند.  

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما