وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1393 ساعت 13:54   |   کد مطلب: 10307
مرتبط كردن جنايت اسيد پاشي به نهي از منكر مأموريت عوامل رسانه اي بيگانه است
رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: وزارت ارشاد و هيئت نظارت بر مطبوعات هم نبايد بگذارد رسانه هاي فاسد و غرب زده اين جنايت را با مقدسات و به اين بهانه ها به تضعيف ارزش ها بپردازند.

به گزارش نافع، سرتيپ بسيجي محمد رضا نقدي در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري بسيج گفت: اوج گيري محبوبيت انقلاب اسلامي و حركت بسيج و حزب الله در جهان و خطري كه گسترش نفوذ اين جريان براي مستكبران ايجاد كرده است، آمريكا و رژيم صهيونيستي را به عكس العمل هاي جنايت كارانه اي واداشته است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين راه اندازي و هدايت گروه هايي با عمليات خشونت بار و نسبت دادن آن به مسلمين را از جمله عكس العمل هاي جنايتكارانه آمريكا و رژيم صهيونيستي دانست و افزود: راه اندازي گروه هاي تروريستي و بمب گذار و نسبت دادن آن به مسلمانان اهل سنت، تحريك روحاني نماهاي شيعه نما به توهين به اهل سنت و ترغيب به انتقام گيري از اهل سنت به جاي تكفيري ها و تشويق به قمه زني و راه اندازي جريان جنايت كاري مانند القاعده و داعش نمونه هايي براي خشن جلوه دادن مسلمانان است.

سردار نقدي بر همين اساس اضافه كرد: امروز هم مي بينيم وقتي يك عمل جنايت كارانه انجام مي گيرد و اسيد مي پاشند به صورت زنان مظلوم، فوراً شبكه رسانه اي بيگانه وارد عمل مي شود و با تيترهاي مشابه سعي مي كنند اين اسيد پاشي را به امر به معروف و نهي ازمنكر ربط بدهند.

وي ادامه داد: اولاً كدام مسلماني است كه نداند اين كار جنايت است و به خودش اجازه دهد چنين عمل فجيعي را انجام دهد؟ ثانياً اگر اين عمل زشت كار يك آدم متحجر با كج فهمي از مذهب است، پس چرا زنان هرزه خياباني با آرايش هاي آنچناني را رها كرده است و زناني را كه حجاب نسبتاً موجهي داشته اند را هدف قرار داده است؟ چرا اين كار همزمان با طرح قانون امر به معروف و نهي از منكر در مجلس شوراي اسلامي انجام شده است؟ چرا اين كار در آستانه محرم و هفته امر به معروف و نهي ازمنكر انجام شده است؟

سردار نقدي تصريح كرد: همه اينها نشان مي دهد حتي اگر سند و مدرك محكمي بر اينكه اين اقدام شنيع با هدايت دشمن مستكبر صورت گرفته نداشته باشيم، ولي با قاطعيت مي توانيم بگوييم مرتبط كردن اين فعل حرام و شيطاني با نهي از منكر كار حساب شده عوامل رسانه اي بيگانه است. با اين جو سازي رسانه اي آنها چند هدف را دنبال مي كنند:

امر به معروف و نهي از منكر را خشن و غير قابل قبول جلوه دهند و مردم را از اين واجب الهي منصرف كنند.
نمايندگان مردم در مجلس را در تصويب قانون امر به معروف و نهي از منكر متزلزل كنند.
چهره نيروهاي ارزشي و انقلابي را مخدوش و براي غرب زدگان و بي بند و بارها مظلوم نمايي كنند و اعتبار اجتماعي درست كنند.
با خشن جلوه دادن نيروهاي حزب الله زمينه را براي بازگشت تجديد نظر طلبان به عرصه سياسي و انتخابات فراهم كنند.

اين مسئول بسيجي در ادامه تاكيد كرد: رسانه هاي فاسد و روزنامه هاي زنجيره اي كور خوانده اند؛ ملت ايران بسيار هوشيار تر است كه بازي اين جريانات را بخورد؛ اين ملت عبور از فتنه هاي رسانه اي را در بازي عظيم 9 دي سال 88 تمرين كرده است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين اظهار كرد: از وزارت اطلاعات و نيروي انتظامي مي خواهيم با سرعت عوامل اين جنايت فجيع را كه به احتمال قوي مرتبط با سرويس هاي اطلاعاتي غربي هستند دستگير كنند و با حكم قضايي، حد اقل، قصاص و مقابله به مثل شوند. هرچند اين با اين فضاي نا امني كه ايجاد كرده اند چه بسا مفسد في الارض تلقي شوند. حتي اگر آسيب ديدگان هم عامل جنايت را بخشيدند، دستگاه قضايي از حقوق و امنيت عمومي نبايد بگذرد و قصاص حداقل انتظار است.

سردار نقدي در خاتمه عنوان كرد: وزارت ارشاد و هيئت نظارت بر مطبوعات هم نبايد بگذارد رسانه هاي فاسد و غربزده اين جنايت را با مقدسات و واجباتي مثل امر به معروف و نهي از منكر مرتبط كنند و به اين بهانه به تضعيف ارزش ها بپردازند.

دیدگاه شما