وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت 00:27   |   کد مطلب: 10588
ارتباط دادن اسید پاشی به امر به معروف دسیسه دشمنان است
جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت:نسبت دادن اسید پاشی به امر به معروف جفا درحق همه افراد و آب در آسیباب دشمنان نظام و انقلاب ریختن است.

به گزارش نافع، محمد جواد بیات در همایش امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: حوادثی که در اصفهان رخ داد ارتباطی به امر به معروف و نهی از منکر ندارد چرا که آمران به معروف و ناهیان از منکر در مکتب حسین (ع) آموزه های خود را فرا گرفته و مرتکب چنین عملی نخواهند شد.

وی با بیان اینکه قانون امر به معروف و نهی از منکر پس از 35 سال در کشور در مجلس مطرح شده و امروز که این طرح با تلاش های بسیار می خواهد به نتیجه برسد دشمنان در صدد توطئه هستند .

وی افزود: امروز کسانی که موضوع اسید پاشی را به طرح امر به معروف و نهی از منکر نسبت می دهند در حقیقت در حق همه افراد جفا و با بازار گرمی آب در آسیباب دشمنان نظام و انقلاب می ریزند.

بیات تاکید کرد: تذکر لسانی تنها شیوه امر به معروف و نهی از منکر در کشور است و در این موضوع نیازی به درگیری فیزیکی وجود ندارد چرا که ادب و احترام سر لوحه کار همه عامران به معروف است.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معرف و نهی از منکر استان تصریح کرد: امروز ترویج فرهنگ امر به معرف و نهی از منکر نیازمند ورود همه فرهیختگان علمی و فرهنگی، شخصیت ها و علما است تا در مقابل جنگ نرم دشمنان همه افراد بخصوص جوانان و نوجوانان را بیمه کنند.

بیات گفت: ماهواره به عنوان مهمترین ابزار ضد فرهنگی بنیان خانواده ها و اعتقادات مردم را نشانه گرفته و برخی از پدیده های شوم همچون طلاق توافقی و غیر توافقی را در کشور رواج داده است.

وی تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر استقرار انضباط اجتماعی است و امروز دولت و مردم برای داشتن جامعه ای پویا و زنده نیازمند احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: امروز 127 شورای امر به و نهی از منکر در سطح ادارات استان تشکیل شده که عالی ترین مقام اجرایی در هر نهاد رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر آن دستگاه است.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینای همدان نیز گفت: رسانه به عنوان بزرگترین جریان فرهنگ ساز رساتی خطیر در احیا و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر دارند.

حجت الاسلام 'مصطفی رستمی ' اظهارکرد: قلم، رفتار و گفتار اهالی رسانه تاثیری بزرگ در فرهنگ سازی دارد و رعایت هنجار ها توسط این قشر موجب الگو سازی برای همه قشار در جامعه می شود.

یکم تا دهم محرم الحرام به عنوان دهه امر به معروف و نهی از منکر در کشور نامگذاری شده است.

دیدگاه شما