وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 16:42   |   کد مطلب: 10984
فرمانده سپاه ناحيه همدان:
اجراي 132 عنوان برنامه در هفته بسيج
اجراي 132 عنوان برنامه در هفته بسيج
فرمانده سپاه ناحيه همدان از اجراي 132 عنوان برنامه در هفته بسيج خبر داد.

به گزارش نافع، حسن برزگر در جمع خبرنگاران به تشريح برنامه‌هاي هفته بسيج پرداخت و گفت: در اين هفته 132 عنوان برنامه مختلف در سطح شهرستان همدان پيش‌بيني شده است.

وي ديدار با ائمه جمعه و نماينده ولي‌فقيه در استان و تجليل از بسيجيان شاخص و اثرگذار را نخستين برنامه‌هاي اين هفته برشمرد و افزود: با توجه به فعاليت‌هاي فرهنگي سپاه در خصوص تبيين آسيب‌هاي ماهواره بسياري از خانواده‌ها اقدام به تحويل داوطلبانه دستگاه‌هاي خود كرده‌اند كه نمايشگاهي از اين ماهواره‌ها در هفته بسيج به نمايش گذاشته مي‌شود.

برزگر، برگزاري كارگاه‌هاي مهارت زندگي دختران جوان، حلقه‌هاي سوم صالحين و نهضت‌هاي روشنگري را از ديگر برنامه‌هاي اين هفته برشمرد و اظهار كرد: ضرورت وجود امر به معروف و نهي از منكر در جامعه اسلامي نيز در پايگاه‌هاي بسيج براي جوانان تبيين مي‌شود.

وي از برگزاري همايش پياده‌روي و همايش سبك زندگي ايراني اسلامي در اين هفته خبر داد و گفت: اهداي خون توسط اعضاي بسيج ادارات نيز از ديگر برنامه‌هاي اين هفته است.

اين مسئول افزود: غبارروبي از گلزار شهدا در روز پنجشنبه و سركشي از خانواده شهدا از مهمترين برنامه‌هاي اين هفته است.

برزگر گفت: در روز 5 آذرماه همزمان با سالروز تأسيس بسيج گردهمايي 6 هزار نفري بسيجيان با عنوان «شكوه مقاومت و پايداري» در سالن انقلاب برگزار مي‌شود.

درهم فروش

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما