وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 2 مرداد 1393 ساعت 17:08   |   کد مطلب: 8559
به غزه برو ای داعشی!!
چرا به تو شک نکنیم ای داعشی؟ چرا شک نکنیم در حالی که تو و اسلاف تو از روزی که سلاح به دست گرفته اید حتی یک تیر هم به سوی آمریکا و صهیونیست های مسلمان کُش شلیک نکرده اید!

اگر راست می گویی به غزه برو ای داعشی! اگر واقعا قصد جهاد فی سبیل الله داری به غزه برو و با کفار واقعی و دشمنان اصلی آیین محمد(ص) بجنگ. اگر راست می گویی به جای سر بریدن مردان و کودکان سوری و عراقی، حلقوم نتانیاهو و سربازان اسرائیلی را پاره کن. اگر راست می گویی به جای تجاوز به زنان علوی سوریه و عراق، خشونتت را برای صهیونیست های آدم کش خرج کن. به جای اینکه با چشمان دریده و هیبت کریه خود لرزه بر اندام کودکان بی دفاع مسلمان بیندازی، قاتل کودکان بی گناه غزه را بترسان و از فلسطین دور کن. به جای اینکه «دولت اسلامی عراق و شام» و «حکومت خلافت» را در سرزمین هایی که پیش از این هم دولت اسلامی داشتند تاسیس کنی، به غزه و بیت المقدس برو و کفار و فرزندان خونخوار تئودور هرتزل را از فلسطین بیرون بینداز.

چرا به تو شک نکنیم ای داعشی؟ چرا شک نکنیم در حالی که تو و اسلاف تو از روزی که سلاح به دست گرفته اید حتی یک تیر هم به سوی آمریکا و صهیونیست های مسلمان کُش شلیک نکرده اید! و برعکس، همه فشنگ هایتان سینه ی مسلمانان را دریده است.تو هم مثل اربابان سعودی ات از تخم و ترکه ی ابوسفیانی چرا که آل سعود هم همواره در خدمت اسرائیل و آمریکا بوده و به مسلمانان خیانت کرده است. آری ای داعشی! اگر راست میگویی و مسلمان هستی ادامه ریش بلند و خون آلودت را درون شلوارت بگذار و محکم بایست و فریاد الله اکبرت را بر سر صهیونیست ها بکش و با اره برقی هایت به جان فرزندان موشه دایان بیفت نه به جان مسلمانان سوری.

کاش به جای اینکه در راه اهداف آمریکا و آل سعود با محارم خود جهادالنکاح کنی بیایی و در غزه در مقابل وحشی گریهای صهیونیست ها بایستی و از نوامیس مسلمانان دفاع کنی. اگر جرات داری به غزه برو و با سرهایی که از تن توله های شیمون پرز می بُری فوتبال بازی کن. شاید بهتر باشد کمی از آن ریش سه متری ات را کوتاه کنی تا شاید مغزت هم کمی کار کند و بتوانی حق را از باطل تشخیص دهی.

آری؛ به غزه برو ای داعشی و گلوله هایت را خرج دشمنان واقعی رسول الله(ص) کن. اما واضح است که تو به غزه نخواهی رفت چرا که در این صورت اربابان اسرائیلی و سعودی ات از تو خواهند رنجید و سیل دلارهای آنان به سوی تو قطع خواد شد و حال آن که بقای تو در گرو همین دلارهاست.

طیب سعیدی

 
 

دیدگاه شما