وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 4 تير 1394 ساعت 21:35   |   کد مطلب: 14973
افطاری با طعم سیاست / برچسب پاک بودن سران فتنه از سوی غارتگر بیت المالی که دلسوز فتنه گران است
ضیافت افطاری رییس جمهور در سالن اجلاس سران آن هم با حضور شخصیت های سیاسی و دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب حاشیه های را به دنبال داشته که اظهارات غلامحسین کرباسچی در حمایت از فتنه گران، سکوت رییس جمهور و ترک مراسم از سوی اصولگرایان از جنجالی ترین حاشیه های این مراسم بوده است.

غلامحسین کرباسچی در حمایت از فتنه گران، سکوت رییس جمهور و ترک مراسم از سوی اصولگرایان از جنجالی ترین حاشیه های این مراسم بوده است.

اینکه این مراسم چرا باید دو جریان مقابل را بی سر و صدا در کنار هم قرار دهد آن هم در شرایط بحرانی و حساس کشور خود جای سوال است و شعار سال نمی تواند جواب قانع کننده ای برای این سوال باشد زیرا سکوت های معنادار در این مراسم خود می تواند ردی در این اظهار نظر باشد.

اصل ماجرا از آنجا آغاز می شود که در این مراسم غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی و فتنه گر دلسوزی که روی بیت المال را سفید کرده در سخنرانی خود به حمایت از میرحسین موسوی با عنوان سید مظلوم می پردازد و در ادامه نیز یکی از دیگر حاضران اصلاح طلب نیز برای سلامتی یکی از سران فتنه درخواست صلوات کرده که مراسم را بار دیگر به تشنج می کشاند.

در این بین سکوت معنادار رییس جمهور که میزبان مراسم است موجب دلخوری برخی شخصیت‌های سیاسی شده به گونه ای که ضیافت افطاری را ترک می کنند.

گفته می شود آن تعداد افرادی هم که مراسم را ترک نکرده اند تنها به دلیل احترام به میزبان و بر هم نخوردن آن، مراسم را ترک نکرده اند و آنها نیز به سخنان کرباسچی معترض بوده اند و در حال اعتراض به سخنان وی بوده اند اما گویا  برخی به علت فضای همدلی اجازه این کار را نداده اند.

گفتنی است، در این مراسم سه نفر از اصولگرايان و چهار نفر از اصلاح‌طلبان به سخنرانی پرداختند که حدادعادل، قدرت‌الله عليخاني مشاور رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، غلامحسين کرباسچي دبيرکل حزب کارگزاران، فاطمه راکعي عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب، کاظم جلالي رئيس مرکز پژوهش‌هاي مجلس، اسدالله بادامچيان عضو حزب مؤتلفه و الهه کولايي عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب از جمله سخنرانان این مراسم بودند.

برگزاری اینگونه ضیافت های سالی به سالی آن هم از جنس سیاست با همه بوق و کرنایش اقدامی جدید نیست، امام اینکه میزبانی که مدعی و جانبدار نظام است هیچ واکنشی در برابر کسی که از آشوبگر نظامی که مردم دل خوشی از آن ندارند و منتظر تعیین تکلیفش هستند نشان نمی دهد جای بسی تأمل است، به راستی چرا باید در مراسمی که رییس جمهور میزبانیش را بر عهده دارد اینقدر به سادگی به آدم های فتنه برچسب پاک بودن چسباند...!؟

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما