وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 4 دى 1393 ساعت 10:17   |   کد مطلب: 11777
یادداشت اختصاصی فرماندار به مناسبت 9 دی ماه برای صبح رزن؛
نهم دی ماه سال 88 یک اتفاق و حادثه نیست ..
	نهم دی ماه سال 88 یک اتفاق و حادثه نیست ..
این حضور گسترده مردم قهرمان ایران در راهپیمایی کم سابقه نهم دیماه در سراسر کشور نشان از غیرت دینی و ملی این مرز و بوم دارد .

به گزارش نافع، که هرزمان ملت غیور ایران احساس خطری برای کیان دین و هویت ملی و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند از هر قوم و هر حزب و اندیشه ای دوشادوش هم و یک صدا و یک دل در عرصه حاضر و آماده جان فشانی بوده اند و در سابقه و حافظه تاریخی این دیار از این جلوه گری ها کم نبوده و نیست.

نهم دی ماه سال 88 یک اتفاق و حادثه نیست.بلکه ریشه در تاریخ و فرهنگ ایرانی اسلامی ایران دارد.این روز وحدت و بیعت دوباره آحاد مردم ایران با آرمان های اسلام ناب و حقیقی و چشمه زلال ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت است.

این حضور گسترده مردم قهرمان ایران در راهپیمایی کم سابقه نهم دیماه در سراسر کشور نشان از غیرت دینی و ملی این مرز و بوم دارد که هرزمان ملت غیور ایران احساس خطری برای کیان دین و هویت ملی و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند از هر قوم و هر حزب و اندیشه ای دوشادوش هم و یک صدا و یک دل در عرصه حاضر و آماده جان فشانی بوده اند و در سابقه و حافظه تاریخی این دیار از این جلوه گری ها کم نبوده و نیست.

اما سوال اینجاست که ریشه و دلایل جریحه دار شدن دین خواهی و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت در نهاد پاک مردم این دیار از چیست؟

قدر مسلم این است که قطعا اهانت به اهل بیت عصمت و طهارت؛ هرگر از باطن و اندیشه ایرانی مسلمان و میهن دوست گذر نخواهد کرد و یقینا این اقدام قبیح ریشه در خارج از نظام و افرادی که دل در گرو بیگانه گان داشته اند و دنبال فرصتی بوده اند که بدین روش عقده گشایی کنند و ستون خیمه نظام را که امامت و ولایت می باشد را هدف قرار دهند.طبیعیست که مجموعه جریانات فعال در چارچوب نظام عاری از این تهمت و افتراء می باشد و دشمنان مشترک نظام و ملت مسببین این عمل ناشایست می باشند.

اما دیگر نکته مهم اینکه در خصوص مسائل اصلی نظام همانند دین و ولایت و کشور بحمدالله تمام جریانات اتفاق نظر دارند هیچ تعارفی با بیگانگان ندارند و همواره در این خصوص موضع یکسان اتخاذ کرده اند.

همچنین باید یادآور شد که 9 دی متعلق به هیچ گروه یا جریان خاصی نیست و کسی نمی تواند آن را به نفع خود مصادره کند یا از آن تحت عنوان تسویه حساب سیاسی بهره برد بلکه همانند یوم الله 22 بهمن یا 12 فروردین متعلق به کلیت نظام می باشد که بایستی ارزش دستاوردهای آن را همگان بدانند و به عنوان یوم الله دیگر در سند افتخارات ملت ایران ثبت گردد.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه‌ها

ماشاءالله، ماشاءالله، جناب فرماندار با قلم وزین خود چقدر با ظرافت بوسیله تریبون اصولگرایان سرشان را با پنبه می برد!!! واقعا ماشاءالله جناب فرماندار چند کلمه خوب می نویسد بعد آدرس غلط می دهد و می گوید:ریشه 9 دی در تاریخ و فرهنگ ایران اسلامی است نه آقا ریشه فتنه موسوی و کروبی و خاتمی هستند که این آقا نمی تواند از شعار تقلب انان یاد کند. بله عزیزم جناب فرماندار؛ از روز 9 دی بجای روز بصیرت از عنوان روز وحدت نام استفاده می کند؛ آیا نمی داند ملت ایران همیشه وحدت داشتند بلکه این سران فتنه 88 بودند که با ادعای تقلب در انتخابات و تلاش برای همراه کردن مردم با خود می خواستند انقلاب اسلامی را نابود کنند؟ واقعا ماشاءالله به این اصلاح طلب زرنگ

دیدگاه شما