وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 20 آذر 1393 ساعت 13:30   |   کد مطلب: 11533
تقاطعی در ملایرکه چراغ راهنمایی اش قرمز نمی شود
مدتی است که چراغ راهنمایی ملایر درسه راه مطهری با مشکل موجه شده و باعث سردرگمی رانندگان شده است.

به گزارش نافع به نقل از ملایری‌ها مدتی است که چراغ قرمزهای ملایر دارای اشکال فنی شده  و رسیدگی خاصی به این چراغ ها صورت نمی‌گیرد.

خاموشی چراغ‌ها و کار نکردن تایمرها یکی از مشکلات این چرا‌غ‌ها بوده ، اما عجیب ترین این سه چشم‌ها، چراغ قرمز واقع در سه راه مطهری (سه راه زن آغا) ملایر می باشد.

 برنامه این چراغ قرمز مدتی است که به هم ریخته است و بعداز ظهرها یک طرف چراغ سبز و طرف دیگر قرمز می ماند، ولی ماجرا تنها به اینجا ختم نمی شود گاهی اوقات یک طرف نارنجی و طرف دیگر قرمز می باشدو گاه شده که هر دو طرف قرمز بوده است.

راننده بی خبر از خراب چرا قرمز  برای اینکه چراغ نارنجی را رد کنند به سرعت خود می افزاید و راننده طرف دیگر که خسته از ایستادن پشت چراغ ثابت قرمز  شده حرکت می کند تا از این چراغ عبور کند از اینجاست که مشکل دو جندان می‌شود.

حال اینجا اگر تصادفی رخ دهد مقصر کیست؟ راننده ای که چراغ قرمز را رد کرده آیا متخلف است؟ این چراغ‌ها کی درست می شوند؟ و چندین سوال دیگرکه ذهن مردم را پر کرده است.

مسئله جایی جالب می شود که روز دیگر در پشت این چراغ باید 300 ثانیه منتظر می ماندی و به دلیل باز هم نقص چراغ ازدحامی از ماشین‌ها پشت چراغ جمع می‌شود.

مگر نه اینکه این چراغ‎ها باید باید به کمک مسئله ترافیک شهر و راحتی عبور و مرور کمک کنند ولی این چراغ‌ها نه تنها کمکی نمی‌کند بلکه بیشتر باعث ترافیک و قفل شدن ماشین ها می‌شوند.

مسئول حمل و نقل  و ترافیک ملایر در گفتگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار داشت: برد این چراغ‌ها با مشکل مواجه شده است و قطعه آن  در ملایر موجود نمی‌باشد.

وی از درخواست خرید برد چراغ قرمز خبر داد و  گفت: برد این چراغ‌ها از تهران یا اصفهان باید خریداری شود و درخواست خرید این بردها داده شده است و پس از تعطیلات اربعین چراغ‌های قرمز ملایر تعمیر می شوند.

حال باید منتظر بود و دید که آیا این چراغ‌ها تعمیر می شوند یا اینکه باز هم رانندگان و مردم در پشت این چراغ‌ها بلاتکلیف می مانند.

 

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما