وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393 ساعت 15:50   |   کد مطلب: 10464
بازگشایی فاز نخست پل آیت‌ا... نجفی همدان به صورت آزمایشی
شهردار همدان گفت:با راه‌اندازی کامل این پل مشکلات و گره‌های ترافیکی موجود در این تقاطع رفع شود و مردم با آرامش خاطر از این معبر عبور کنند.

سیدمصطفی رسولی با بیان اینکه پاسخگویی مناسب به خواسته‌ها و نظرات به‌حق مردم، وظیفه تمامی مدیران شهری است، گفت: باید با تمام توان کوشید تا با برنامه‌ریزی و اجرای زیرساخت‌های مناسب خدمات شایسته‌ای که درخور مردم فهیم همدان است، به آنان ارائه دهیم.

وی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان بر لزوم مناسب‌سازی سیمای شهری در این ایام تأکید کرد.

شهردار همدان با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات چند ماهه کسانی که در احداث پل آیت‌ا... نجفی نقش داشتند، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تلاش بودیم تا با حضور معاون رئیس‌جمهور فاز نخست پل آیت‌ا... نجفی در روزهای گذشته مورد بهره‌برداری قرار گیرد اما این اتفاق به بعد موکول شد.

وی ادامه داد: با رایزنی‌های انجام شده شورای اسلامی شهر مقرر شد مسیر این پل به شکل آزمایشی بازگشایی شود که این امر، اول آبان ماه محقق و تردد روی پل یاد شده آغاز شد.

رسولی اظهار امیدواری کرد با راه‌اندازی کامل این پل مشکلات و گره‌های ترافیکی موجود در این تقاطع رفع شود و مردم با آرامش خاطر از این معبر عبور کنند.

وی با بیان اینکه هدف همه ما در مجموعه مدیریت شهری انجام مطلوب کار و جلب رضایت شهروندان است، از مدیران این نهاد خواست با تلاش بیشتر زمینه تحقق کامل بودجه شهرداری را در ماه‌های منتهی به سال جاری فراهم کنند.

انتهای پیام

دیدگاه شما