وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 28 مهر 1394 ساعت 13:47   |   کد مطلب: 16809
دادستان عمومی و انقلاب استان همدان از پیگیری موضوع سخنرانی مشاور وزیر آموزش و پرورش در همدان در دفاع از سران فتنه خبر داد.

به گزارش نافع، کامران حمزه با بیان مطلب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: پرونده سخنان کاظم اکرمی به دستگاه قضایی استان ارجاع شده و در دست پیگیری است و هر کس مرتکب جرم شده باشد، برخورد قانونی با وی صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: اینکه برگزاری این برنامه واقعا با هدف تجلیل از خدمتگزاری بوده یا با نیت دیگری همراه بوده؛ موضوعی است که هنوز مشخص نیست، اما در ذهن بسیاری از افراد، این پرسش مطرح شده که نامبرده، چه خدماتی برای استان داشته که نیاز به تجلیل داشته است؟

حمزه ادامه داد: با توجه به زمینه های فکری کاظم اکرمی تصور می شود که سخنان وی و حضورش در این مراسم آگاهانه و از روی عمد بوده است.

وی درخصوص دلیل سکوت مسئولان سیاسی استان که از نزدیک شاهد ماجرا بودند نیز گفت: باید از خودشان پرسید که چرا در آن جلسه، هیچ واکنشی نشان ندادند.

لازم به ذکر است؛ نجشنبه 23 مهر همایشی که گفته می شود؛ هدف از برگزاری آن، "بزرگداشت سید کاظم اکرمی، مشاور ارشد وزیر آموزش و پرورش" است در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

به گزارش منابع خبری در این همایش، اکرمی به سخنرانی پرداخته و حضور خود در کابینه میرحسین موسوی، یکی از سران فتنه را برای خود افتخار دانسته و اعلام کرد که «از میرحسین چیزهای زیادی آخوخته ام».

اکرمی در جای دیگر از سخنرانی خود ادعا کرده که بهترین دوران آموزش و پرورش و زمان شکوفایی این وزارت خانه در دوران میر حسین بوده است.

همچنین در خبرها آمده  که این جملات وی در خصوص یکی از سران فتنه با تشویق حضار نیز همراه شده و استاندار همدان نیز در این مراسم حضور داشته است.

پایان پیام/م.ت

 

دیدگاه شما