وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 21 تير 1394 ساعت 17:15   |   کد مطلب: 15235
همایش حجاب و عفاف امروز با حضور جمعی از دختران دانش آموز و مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش نافع، عبدالرضا فولادوند، مدیرکل اموزش و پرورش استان همدان زنان محجبه را سفیران عفاف و حجاب در جامعه معرفی کرد و از مسئولین خواست تا فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه نهادینه کنند.
سرهنگ علی اصغر خرم رویی، جانشین فرماندهی انتظامی استان نیز مبارزه جدی با بی حجابی را، دستور کار نیروی انتظامی استان معرفی کرد و همه دستگاه های استانی را در ریشه کنی بی حجابی فراخواند.
حسن آقا یوسفی معاون پرورش و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان نیز توجه و التزام به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی ایرانی و اسلامی را مهم دانست و توجه همگان را به این مهم معطوف کرد.
همایش حجاب و عفاف به مثابه سایر همایش های استانی با نیم ساعت تاخیر آغاز شد.
مهمترین نکته ایی که در همایش حجاب و عفاف شهر همدان وجود داشت، حضور اجباری دانش اموزان و اعضای کانون های فرهنگی، هنری مساجد بود که با بی میلی و تنها برای قرعه کشی پایانی مراسم، برنامه های همایش را دنبال می کردند.
ضرورت پرداختن به مسئله عفاف و حجاب در سطح شهر به قدری حائز اهمیت است که تنها یک همایش، آنهم با سخنرانی مسئولین استانی درباره عملکردهای اداره و نهاد خود جوابگوی مشکلات استانی نخواهد بود.
قطع شدن برق های سالن همایش در بین سخنرانی معاون پرورش و فرهنگی آموزش و پرورش و بی نظمی، همهمه و هیاهوی افراد شرکت کننده از دیگر مواردی بود که کسل بودن همایش را به رخ برگزار کنندگان آن می کشید.
 باوجود اینکه امروز 21، تیرماه روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است سالن اجتماعات شهید مفتح مجتمع بوعلی سینا شاهد حضور افراد قلیلی از آموزش و پرورش و کانون های فرهنگی، هنری مساجد بود که این نکته اطلاع رسانی ضعیف متولیان امر و یا کم شدن اهمیت مردم به مقوله حجاب را در جامعه نشان می دهد.
انتهای پیام/ح
 

دیدگاه شما