وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 18 تير 1394 ساعت 13:20   |   کد مطلب: 15179
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی :
روز قدس، خیزش استکبار ستیزی مسلمانان جهان است
روز قدس، خیزش استکبار ستیزی مسلمانان جهان است
ابراهیم کارخانه ای در گفتگو با نافع روز قدس را روز خیزش مسلمانان جهان در برابر ظلم و استکبار دانست.

به گزارش نافع، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود:حضور مردم  در راهپیمایی روز قدس را یک وظیفه شرعی و انسانی دانست و گفت:  هر سال که می‌گذرد برگزاری روز از قدس از اهمیت ویژه‌تری نسبت به گذشته برخوردار می‌شود چرا که جنایات دنیای استکبار روز به روز بر مردم مسلمان جهان بیشتر و بیشتر می‌شود.

وی افزود: رژیم صهیونستی با حمایت‌های عربستان تمام قدرت خود را به کار گرفته تا بتوانند جلوی حرکت بیداری اسلامی را که مبتنی بر اسلام انقلابی و استکبارستیز است را بگیرند و کانون همه این حرکتها رژیم پلید اشغالگر قدس است.

وی با اشاره به اینکه امریکا شیوه مبارزه خود را در منطقه عوض کرده و جنگ نیابتی را جانشین جنگ مستقیم کرده است گفت:  وجود جنایات دنیای استکبار بر علیه مردم مسلمان فلسطین و دیگر ملتهای مسلمان چون یمن مسئولیت مردم را در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم روز قدس سنگین تر کرده است چرا که روز قدس نه تنها روز حمایت از مردم فلسطین بلکه روز حمایت از همه مردم مسلمان ومظلوم جهان است.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه ایران هم روز جمعه در حمایت از قدس شریف، مردم مظلوم فلسطین و یمن فریاد آزادیخواهی و ظلم ستیزی سر خواهند داد و با حضور پرشور خود جنایات دنیای استکبار را محکوم خواهند کرد و موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمن خواهند شد.

وی با تاکید بر سر دادن شعار مرگ برآمریکا در راهپیمایی روز قدس افزود: آمریکا به عنوان دشمن اصلی و درجه یک ملتهای اسلامی است چراکه خلق و خوی استکباری، زیاده خواهی، توطئه و حیله گری در ذات آمریکاست و به تعبیر مقام معظم رهبری هر نوع خوشبینی نسبت به آمریکا نشان دهنده ساده لوحی است.

وی افزود: هرجا که ظلم و زور در جهان وجود دارد ردپایی از امریکا دیده می شود و و در هرجایی که حرکتی در راستای آزادیخواهی و ظلم ستیزی صورت می‌گیرد آمریکا وارد مبارزه می‌شود و بنابراین تا زمانی که آمریکا از خوی و منش خود دست برندارد شعار مرگ بر آمریکا نیز پا برجا خواهد بود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما