وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 14 تير 1394 ساعت 16:03   |   کد مطلب: 15127
8 بقعه متبرکه نهاوند میزبان شب‌زنده‌داران لیالی قدر
مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از میزبانی هشت بقعه متبرکه شهرستان نهاوند از شب‌زنده‌داران لیالی قدر خبر داد.

به گزارش نافع، احمدرضا خزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه هشت بقعه متبرکه شهرستان نهاوند آماده پذیرایی از شب‌زنده‌داران است، اظهار کرد: مسجد شهید حیدری و در کنار آن آستان مقدس امامزاده علی بن موسی(ع) میزبان احیاگران شب قدر خواهند بود.

وی تصریح کرد: بقاع امامزاده محمد (ع)، امامزاده مهدی (ع)، امامزاده ابراهیم (ع)، امامزاده یونس مهین‌آباد، امامزاده ابراهیم و اسماعیل و آستان مقدس امامزاده فضل نیز در این شب‌ها ویژه‌برنامه شب‌های قدر دارند.

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند بیان کرد: برنامه‌هایی چون محفل انس با قرآن، قرائت دعای جوشن کبیر و بر سر گرفتن قرآن از جمله برنامه‌هایی است که در سه شب 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شاخص‌ترین برنامه شب قدر در شب 21 ماه رمضان در آستان امامزاده محمد(ع) برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این شب علاوه بر شب‌زنده‌داری اطعام روزه‌داران نیز در دستور کار است.

خزایی با بیان اینکه این مراسم‌ها با قرائت قرآن آغاز می‌شود، بیان کرد: در این شب‌ها ضمن ایراد سخنرانی مراسم عزاداری شهادت امیرالمومنین(ع) نیز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید قدر فرصت‌های لیالی قدر را برای عفو از سوی خداوند دانست، گفت: وقتی ارزش شب قدر بهتر از هزار شب است باید برای بهره‌مندی از برکات آن نیز بیشترین تلاش را کرد.

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند بیان کرد: در روزهای 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان نیز بقاع متبرکه ویژه‌برنامه‌هایی را برای روزه‌داران و عزاداران حضرت علی (ع) برگزار می‌کنند.

منبع:فارس

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما