وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 10 تير 1394 ساعت 13:46   |   کد مطلب: 15050
	مشکلات گریبان گیر 212 کارگاه تولیدی و صنعتی ملایر
رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی ملایر گفت : 212 کارگاه تولیدی، صنعتی و تعاونی با مشکلات عدیده مواجه بوده که باعث نیمه فعال بودن و کم شدن تولیدشان شده است.

به گزارش نافع، غلامرضا کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌‎ها با اشاره به مشکلات کارگاه‌های تولیدی و صنعت ملایر اظهار داشت: 212 کارگاه تولیدی، صنعتی و تعاونی با مشکلات عدیده مواجه هستند.

وی با اشاره به مشکلات عمده این کارگاه‌ها عنوان کرد: نقدینگی و عدم فروش محصولات از مهم‌ترین مشکلات این کارگاه‌ها بوده که باعث تعطیلی و نیمه فعال بودن این کارگاه‌ها شده است.

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی ملایر افزود: کارگاه‌هایی هم که فعال هستند به دلیل مشکلات تولیدات خود را کاهش داده‌اند و نیمه فعال و یا راکد هستند.

وی گفت: از تعداد 212 کارگاهی که با مشکل مواجه هستند، 128 کارگاه در بخش کشاورزی، 62 کارگاه در بخش صنعت و معدن، 12 کارگاه تعاونی و یک کارگاه صنایع‌دستی می‌باشند.

کارگر گفت: با توجه به برنامه‌ریزی استانداری برای رفع مشکلات این کارگاه‌ها تمامی کارگاه‌ها شناسایی‌شده و مشکلات آنان در برگه‌های مخصوص ثبت می‌شوند.

وی فزود: پس ز تهیه این برگه‌ها همگی به استانداری فرستاده‌شده و مشکلات  این کارگاه‌ها با اداره کل مربوطه مطرح‌شده و بررسی می‌شود.

 رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی ملایر گفت: کارگاه‌هایی که دارای اولویت هستند به‌صورت ویژه مشکلات آنان بررسی می‌شود تا هر چه زودتر فعال شوند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما